Reed
München Germania
Călătoria cu avionul a fost o tortură mai mult de cât plăcută .
Detestam să-l văd pe Jamenson cum stătea trântit cu capul în poala lui Olsen în timp ce ea citea o carte iar el se juca cu părul ei blond dat pe spate .
Credeam că am fost clar când i-am spus că avem o înțelegere .. și că doar eu am voie să pun mâna pe ea . Este evident că v-a trebuii să i-au alte măsuri .
E orfană.. frate-su muncește ca calul ca să aducă ceva de mâncare pe masă..are și un nepot bolnav.. când stai să te gândești la asta pare trist.. și un avantaj totuși în favoarea mea .
Pentru că o pot dicta după cum mi-e pofta .. dacă vrea banii ăia .
- Și cât de adânc poți să-ți bagi capul de la duș în vagin , Olsen ?
Am întrebat-o pe Allie iar ea și-a întors capul încet spre mine plictisită .
- Câte aluzii sexuale mai ai să faci Reed ?
Se bagă Lance iar mi-e îmi pocnește nervul . Mă ridic de la locul meu și vin între ei luand-o pe Olsen de lângă el și spunând .
- Destule cât să te întrec !
Unde am stat , lângă mine Blake stă pe telefon iar Connor doarme mort pe lume pe o canapea confortabila și moale .
- Ști răspunsul Allie ? Nu ? Atunci o să-ți demonstrez !
Șoptesc ultimile cuvinte la urechea ei iar ea se cutremură ușor fără să zică nimic .
O duc spre baie însă nenorocitul de Lance mă oprește .
- De ce o ei și pe ea ?
- Pentru că lucrează pentru mine.. și dacă e să mă droghez ea v-a fi de față !
Fără să mă mai uit la Lance o trag pe Allie după mine până în baie închizând ușa iar ea se împleticește ușor când intră .
- Spune-mi te rog că nu ai droguri la tine !
- Lasă căcaturile Olsen ! Credeam că ți-am spus clar să stai departe de Jamenson !
Își încrețește fruntea puțin și își pune mâinile în sân .
- Scuze...dar nu-mi aduc aminte când mi-ai zis asta...din câte știu eu..eu sunt doar un alt ghimpe în coasta ta !
Îmi dau ochii peste cap .
- Atunci fi ghimpele meu ! Pot să ți-o demonstrez dacă vrei !
Am împins-o într-un perete iar ea a făcut ochii mari împleticidu-se . Asta îmi plăcea la ea.. slăbiciunea care o căpătase pentru mine . Și am de gând să o fac să tremure până cedează.
M-am apropiat de ea luându-i o coapsă și lipind-o ast fel cât erecția mea să pătrundă între coapsele ei .
- Simți asta ...?
Mormăi eu apasandu-mi umflătura mai mult în păsărica ei . Sunt excitat și nu știu a cărui fapt se datorează că vreau să mi-o trag cu ea...oricum ar fi ..tot o să o fac ! .
- ...asta pățești când încalci promisiunea !
- Ce promisiune... n-am făcut nici o promisiune..mai ales ție !
- Asta e problema , mica mea slujnică...ar fi trebuit să te învăț să-mi faci doar mie promisiuni !
Trecându-mi degetele prin părul ei blondin auriu... i-am dat capul pe spate iar ea a scos un icnet . Buzele mele s-au năpustit asupra gâtului ei mușcându-l și umezindu-l până aceasta scoate sunetul mult așteptat . Un geamăt .
CITEȘTI
Living with a rocker
عاطفيةAllie Nu este ușor să lucrezi pentru cineva , mai ales dacă acel cineva are ochii de casanova verzi și un tupeu cât casa , te tratează ca pe ultimul rahat . Treaba mea este să mă asigur că acel casanova nu trage nimic pe nas și ajunge treaz și conș...