Allie
Paris Franța
- Arăți bine..
Murmur eu și mă ridic pe vârfuri aranjându-i papionul . Reed își trage gulerul răsuflând adânc .
- Urăsc smochingurile !
- Mda..nu prea sunt de tine !
Și știu că aveam dreptate . Reed Myers nu-i de dichisit ,dar suntem nevoiți să ne facem prezența la un casting în Paris , și Reed are un interviu important .
M-am tot întrebat cum îți dai seama că începi să te îndrăgostești ? . Reed mi se părea..diferit..poate era din cauză că mă atașasem de el ? . N-am idee .
Dar știu că ceva se petrece înautrul meu ..ceva ce are legătură cu el .
Rochia mea nu se compară cu frumusețile purtate de franțuzoaice . Este simplă.. roșie mulată pe corp și cu bretele după gât . Cei de aici au rochii lungi..elegante... și mă simt puțin inferioară .
Ceva îmi ciupește fundul .
- Unde ți-e atenția Allie ?
Întreabă el murmurând la urechea mea .
- Scuze.. doarcă.. toată lumea e așa frumoasă și dichisită...
- Lasă asta...abea aștept ca după interviu să mă selectez cu gustul tău !
Despre asta vorbesc . Nu mă mai enervează aluziile lui sexuale..ba din contră mă fac să mă simt nerăbdătoare .
- Am nevoie la baie..am încredere că nu vei pleca nicăieri ?
- Du-te și fă pipi liniștită... mă găsești pe terasă
Zice Reed și face semn spre drumul care duce spre terasa de pe balcon , zâmbesc și plec la baie .
Ultimele cinci secunde de pipi au trecut rapid simțindu-mă stresată . Emoționată .
Nu știam de ce...era ciudat . Dar știam că nu mai pot nega faptul că prinsesem sentimente... pentru persoana care nici măcar nu-i de nasul meu .
Doar nu mă așteptam ca Reed Myers să fie în limbă după mine ? . Este un star..eu o simplă fata orfană ce locuiește cu fratele ei și familia lui . Nu meritam să fiu la Paris .
Am răsuflat adânc aranjându-mi părul ondulat pe care l-am făcut cu placa .
În regulă Allie.. zâmbește .
Și asta am făcut , am zâmbit întorcand-uma pe terasa unde speram eu că Reed se află .
Dar nu am înaintat prea mult pentru că am auzit o voce feminină iritată și silueta a unei femei frunoase cu rochie lungă albastră .
- Nu pot să cred că n-ai anunțat !
- Nu aveam ce să anunț..
Vocea lui se păstrează pe un ton glacial . Oare să fi fost fosta lui iubită ? . Sophie ? .
Am tras cu ochiul văzând cum stă cu mâinile în sân , părul castaniu prins frumos în coc...era frumoasă.
Nici nu cred că mă comparam cu ea.. nu-i de mirare că lui Reed îi plăcea de ea . M-am simțit tulburată.. și ceva din mine parcă s-a înfipt în Turnul Eiffel .
- Văd că ești fericit ...
- De când îți pasă dacă sunt fericit ? Măcar ți-a păsat vreodată ?
CITEȘTI
Living with a rocker
RomanceAllie Nu este ușor să lucrezi pentru cineva , mai ales dacă acel cineva are ochii de casanova verzi și un tupeu cât casa , te tratează ca pe ultimul rahat . Treaba mea este să mă asigur că acel casanova nu trage nimic pe nas și ajunge treaz și conș...