Unsprezece

1K 57 6
                                    

Allie

La cinci jumătate deja eram în picioare mutând bagajele nenorocitului de Reed împreună cu Lance .

În timp ce mă ajuta să duc bagajele, Connor și Blake mutau aparatura în avion . Reed stătea comod fără nici o grijă în el , refuzând să ajute și să stea să scrie . Cel puțin face ceva productiv .

- Lance ?

Întreb eu în timp ce mă îndrept lăsând valiza mea jos.

- Da ?

- Crezi că ai putea să-mi împrumuți laptopul pe parcursul zborului ? Aș vrea să-mi sun fratele ...

- Nici o problemă Allie ! Sunt aici să te ajut de ce ai nevoie !

Îmi face cu ochiul și îmi freacă umărul de palma lui mare , zâmbesc și îi mulțumesc .

Pregătesc și ultimile valize apoi îmi ocup locul în fața lui Reed care stă pe scaun cu carnetul în mână .

Lance a ocupat un loc lângă mine ducandu-și mâna după speteaza scaunului meu și sfredelindu-l pe Reed cu privirea .

- Cum merge treaba ?

- Nu te mănâncă Jamenson ...pari ocupat !

Se uită la mine ținând țigara în dinți o țigară . Am încercat să ignor privirea lui care puteam să jur că mă dezbrăca până în suflet .

- Lance..

Încep eu dulceag și mă dau mai lângă el ...nu s-a reținut să își plimbe mâna mare peste spatele meu .

- ...care ziceai că e următoarea destinație ?

- Coreea ! E chiar atât de greu să-ți intre în cap !?

Mârâie Reed înainte ca Lance să deschidă gura . Îmi dau ochii peste cap . Bineînțeles că știam . Știu programul mai bine decât el..dar încercarea mea de fetiță nevinovată a eșuat .

- Calmează-te omule...

Mormăie Lance .

- .... văd că ești prea plin de sine azi..ca în toate zilele ..

Chicotesc . Reed se încruntă .

- O ce să zic...ai prins tupeu Jamenson ..? Sau ești prea entuziasmat că după Lyyn cineva te-a observat ?

Judecând după privirea lui Lance.. Lyyn asta pare a fi cineva important . Dar nici Lance nu se lasă .

- Mhm..poate..cel puțin de mine este interesat cineva.. aparent după Sophie..nu prea ai noroc !

Reed se ridică brusc în picioare napustindu-se asupra lui Lance , cei doi se împing mârâind unul la celălalt iar eu știu că trebuie să acționez .

Intervin între cei doi punându-i mâna lui Lance pe umăr și ridicând puțin tonul.

- Ajunge ! Încetați amândoi ! Sau îi dau raportul Joannei spunând că vedeta și consultantul n-au o relație prea bună !

- La o parte ! ...

Mă împinge Reed nervos , Lance își dă ochii peste cap pufnind dezaprobator .

- Ce să zic maimuțoiule.. Joanna încă așteptă să-i dai un hit iar tu încă n-ai nimic ! Au trecut cinci zile din turneu ...

Reed strânge pumnul și se năpustește asupra lui impingand-ul pe scaunul din avion și rastundu-se .

- Gura !

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum