Șapte

1K 56 1
                                    

Allie

Joanna : Allie , bună sunt Joanna !

Eu : Bună , totul este bine , jur !

Joanna : În regulă , Ethan e și el în chat !

Eu : Super !

Ethan : Bună Allie , ce face Reed ?

Eu : Salut , încă e la nivelul de împăcare !

Joanna : ???

Ethan : Minunat ... mi-a trimis la ora patru dimineața un mesaj vocal unde zicea că aproape ce reușește să scrie ceva ! Ce înseamnă asta !?

Eu : Ăaa.. păi l-am verificat și am văzut că avea niște versuri scrise !

Joanna : Este un rock star pămpălău-le .. n-are nevoie de odihnă , am primit zeci de apeluri de la Ross ! Ar face bine să se miște repede !

Ethan : O deci totuși pare că ți tare mult la Ross ăla al tău ! De ce nu-l faci manager , dacă tot umbli după el ?

Joanna : Termină cu prostiile Ethan , sau mapa vine după tine !

Ethan : Să nu-mi trimit eu scula , după tine !

Joanna : Boule ! Este așa de imatur !

Ethan : Să nu ți-o trag !

Joanna : Allie ! Spune-mi te rog cum a decurs călătoria ? Reed e mulțumit ?

Eu : Mulțumit e puțin spus..dar pare că se simte bine pe scenă !

Joanna : Ți-a arătat ceva din ce are ?

Eu : Dacă i-aș cere...probabil m-ar scuipa ! Totuși am văzut ceva..dar părea că lui nu-i place !

Ethan : Mhm ,clar . Reed nu-i prea place când cineva se uită prin lucrurile lui ! . Încerca totuși să tragi cu ochiul pentru noi !

Eu : O să încerc domnule !

Joanna : Ethan - talancanești aiurea . Allie - Dă-mi raportul următor cât mai curând !

Eu : Sigur ! .

Ethan : Pa , pa Allie !

Îmi pun telefonul pe noptieră și mă întorc la cartea pe care am luat-o cu mine ca să o citesc . Exact..tipa care își ia lectură în turneu .

O bătaie în ușă mă face să tresar când aproape ce intrasem în starea mea de confort .

Mă gândesc că e Reed..poate dosul lui de câine depresiv a reușit cumva să se dezlipească de scaunul ăla..dar deloc spre surprinderea mea , Lance stă în hol cu zâmbetul lui drăguț .

- Te-am deranjat ?

- Nu ..este în regulă . Ce s-a întâmplat Lance ?

Pentru câteva clipe scutur mâna la el spunând .

- Stai..stai.. nu-mi spune.. rocker-ul a fost prins cu Coca ? Sau Marijuana ?

Lance pare că se luptă să nu zâmbească .

- Nu-i tocmai asta ..

Rahat . Gândul că idiotul ăla ar fi putut face ceva necurat în camera lui fără supraveghere .. mi-ar tăia șansele de a lua cei trei mii de dolari ! .

- Ce a mai făcut acum ?

- Calmează-te Allie , Reed e bine !

- O , ce bine.. dacă pățea ceva asta iar fi dat motive Joannei cât și lui să îmi de-a un șut fix pe ușă !

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum