Trei

1.1K 61 14
                                    

Allie

Zborul meu până în Tokyo , Japonia nu a fost prea plăcut . Jur la decolare a trebuit să îmi încordez și vaginul să mă mențin calmă . Dacă aș fi cedat și aș fi țipat asta iar da încă un prilej lui Myers să râdă de mine .

Refuz să se râdă de mine . Mai ales din partea unui star rock îngâmfat .

Pe tot parcursul zborului am stat față în față cu Reed urmărind dosarele pe care mi le-a lăsat Joanna . Iar încrutăturile și privirile reci din partea lui nu mă evitau de loc .

Am ales să ignor și să mă ocup de ale mele . Adică să reexaminez sarcinile .

În timp ce starul rock se relaxează cu o bere de ghimbir eu răsfoiesc prin foi citind și introducând reguli noi .

Lance , însoțitorul nostru este o dulceață . Mi-a spus și m-a îndrumat ce și cum o să fie . Drumul nostru începe din Asia ...mai exact Japonia .

Și imediat urmează să aterizăm . Apoi Thailanda ...Coreea și Malaysia . După care plecăm în Europa .

Cu coada ochiului îl văd pe Reed ridicându-se cu berea în mână și plecând . Bineînțeles că mă ridic și eu întrebând .

- Unde te duci ? Urmează să aterizăm !

- Atunci ai face bine să-ți pui centura !

Zice el și pleacă .  O fi tupeist și se crede băiețelul dur  însă eu știu că treaba mea este să nu-l scap din ochi sau risc să-l găsesc drogat și băut pe jos .

Asta este una din celelalte zece mii de reguli importante pe care mi le-a spus Joanna .

Mă țin după el și văd că intră la baie . Aici ezit.. pentru că mă rog  ,, intimitate " dar chiar și așa..poate să tragă ceva pe nas acolo .

Deschid ușa iar el întoarce capul plictisit .

- Nu poți să te duci singur la baie ?

- Ce dracu ai ... mi-ai venit să te pot folosii ca hârtie pentru fund ?

Zice el și ochii verzi râd de mine . Încăperea nu-i prea spațioasă... mă îndoiesc dacă ar încăpea maxim trei persoane și tot ar fi înghesuit .

Reed era un munte pe lângă mine .. înalt cu mușchi acceptabili... tatuajele stupide care îi ieșeau pe sub tricou.. rahat , sigur oricine ar fi dispus să și-o tragă cu el..dar nu și eu .

Am făcut o înțelegere că voi avea grijă ca Myers să nu tragă pe nas .. să se îmbete și să nu fută tot ce arată sexy cu o fustă .

- Este sarcina mea să mă asigur că nu te droghezi !

Își dă ochii peste cap .

- Și dacă mă cac ? Sau îți place duhoarea ?

Dumnezeule ce măgar ! . Îmi i-au o postură confidentă și fac un pas spre el spunând ferm.

- Atunci o să te percheziționez !

Ridică o sprânceană apoi își dă brațele lateral spunând și provocându-mă

- Dă-i drumul ! Și începe cu chiloții slujnico ...pot să mă urinez și în palma ta !

Ochii lui mă privesc de sus și destind puțin amuzament . S-o crezi tu că am să-ți umblu prin chiloți ! .

- Arată buzunarele !

Îi cer eu iar el nu se mișcă . Ignoră ordinul meu și își dă paletele pe spate , gâtul lui gros lăsat pe spate îmi dă o imagine de care nu-mi pot lua ochii .

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum