Doisprezece

1K 60 3
                                    

Reed

Încă o melodie , încă un public dornic să mă audă cântând . Connor și Blake înebuneau în spate dornici să audă frumoasele coreence țipând .

Când am coborât de pe scenă Olsen era deja după culise cu mapa ei în mână . Mă întreb dacă ar putea devenii următoarea Joanna ? . Asta ar fi oribil.. totuși și puțin interesant .

- Vreau ceva de băut ! Adu-mi în cabină !

O anunț când trec pe lângă ea fără să o privesc.  Sunt extenuat.. și mi s-a uscat și gura ,am nevoie să mă hidratez .

Mă trântesc pe canapea taman când Allie intră cu o sticlă de apă , pare tulburată... și mahmură.  E ciudată ...mai ciudată ca de obicei ! .

Iau sticla din mână ei și o trag și pe ea o dată . Clipește speriată.. deși eu știu că am reușit să o înfierbânt și nu neg , mă simt mândru de asta. 

- Ce ai Olsen ?

- Ce să am ? N-am nimic !

Reproșează ea și își retrage mâna din strânsoarea mea , o răsucesc darmând-o pe canapea și așezându-mă peste ea . Acolo unde îi e locul .

- Lasă scuzele Olsen...ce ai pățit !

- Jos de pe mine !

Se agită dând din picioare , dacă i le-aș desface probabil că ar sta mai liniștită . Îi prind încheietura mâinii și o lipesc de materialul canapelei aplecandu-mă la urechea ei ,parfumul ei dezgustător de dulce mă înțeapă până în vene. 

- Încercă să mă dai la o parte ! Arată-mi că nu ești așa slabă pe cum credeam !

- Nu ești amuzant de loc !

- Poate pentru tine...

Rânjesc.

- ... cine ar fi știut că fundulețul ți-e atât de moale și confortabil .. mă gândesc poate să te fac noul meu scaun !

Trupul i-a încremenit sub mine ,iar eu am știut că am reușit să o încălzesc puțin între picioare .

- Te porți că un vulgar !

- O zău așa.. nu-mi zice că nu ți-ar plăcea să îmi strecor degetele în pantalonii tăi și să îți ating punctul sensibil ?

Allie tace câteva clipe și am simțit cum se foiește puțin . Scula mea devine activă . I-aș trage-o chiar aici că nu-mi pasă ..nu știu de ce am început tot să umblu după ea.. doarcă atunci la spălătorie când mi-a spus durerea ei ...am simțit că am inspirație. 

Practic..durerea și suferința ei mă inspiră . Am nevoie de mai mult .

- Vorbește Olsen...cum stă treaba cu frate-tu și acea Kate ?

- Cum ? De unde ști !?

- Să nu crezi că dacă închid ochii pentru câteva clipe...nu aud ce bodogănești !

O aud oftând. 

- De ce te interesează Reed ?

- Pentru că mă interesează...nu uita cine te conduce aici !

Își dă ochii peste cap . Se prijină de palmă și începe să-și reverse durerea care duce la inspirație pentru mine .

- Kate e soția lui Bryce ..vezi tu am un nepoțel .. și s-ar putea ca micuțul să fie bolnav..

Îmi scot carnețelul din buzunarul pantalonilor și încep să notez .

Durerea te urmărește peste tot !
Habar n-ai cât mai poți !
Șansa la libertate să ți-o câștigi !

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum