Opt

1K 57 2
                                    

Reed

Nu-mi place să umblu aiurea pe stradă ..sau să stau într-un loc unde există oameni .

M-am forțat să iau niște haine pe mine și să îmi acopăr fața cu o șapcă de la Gucci . Aștept lângă slujnică ca mașina să spele rufele , nu prea a vorbit ..nici eu nu m-am chinuit să vorbesc cu ea .

Dintr-o parte când stă .. parcă nu-i așa hidoasă . Poartă din nou niște haine ciudate ..o fustă tip ghiocel verde închis și o bluză mov pastel . Nu se asortează de loc . Ciorapi lungi îi acoperă genunchii iar în picioare are niște bocanci negrii .

Stilul ăsta ciudat îmi dă o oare care stare de vomă..dar.. într-un sens bun .

- Sper că acum ți-ai dat seama cum funcționează o mașină de spălat !

Mormăie ea în timp ce pune coșul de rufe jos și se aplecă ca să scoată hainele ude . Dezamăgire toatală...nu i-am văzut chiloții .

- Da.. mă rog.. tot tu o să o faci data viitoare !

- Data viitoare ..

Pufnește .

- ...data viitoare îți speli singur rufele !

Aprind o țigară și bag bricheta înapoi în buzunarul jeanșilor . Trag un fum și mă uit la ea prin ochelarii de soare .

- Vorbești să nu adormi ...

Mă lipesc de mașina de spălat în timp ce ea pune hainele în uscător .

- Poți să te faci util și să duci coșul la loc ?

Întreabă ea politicos însă și puțin alehamite . Suflu fumul și nu mă mișc .. și așa m-am târât până aici , să zică mersi .

- Reed !

- Mmm..?

- Te-am rugat ceva !

- Așa și ?

Oftează și se apleacă din nou luând coșul de jos . Din nou..nu i-am văzut chiloții . Am nevoie de sex..cu sclava din urma mea n-apuc nici să mă masturbez ! .

- Este chiar atât de greu să faci ceva simplu ?

- De ce să o fac eu .. când exiști tu ? .

Își dă ochii peste cap .

- Avem maxim jumătate de oră până se termină !

Jumătate de oră ? . În jumătate de oră aș fi putut face multe . Ca de exemplu : să dorm.. să scriu.. să fut ceva...dar nu , ea m-a târât până aici ! .

M-am așezat pe un scaun și mi-am luat chitara în mână , dacă e să stau degeaba și să aștept o afurisită de mașină să usuce .. măcar să folosesc timpul productiv .

- De ce ți-ai luat chitara ?

- De aia !

Mârâi eu și îmi trec degetele peste corzile ei . Când ridic capul o văd stând pe mașină cu mâinile sub coapse , nu se uită la mine ci... în gol .

Răsuflu adânc și întreb .

- Tu cum se face că reziști ?

- Adică ?

- Mă refer la faptul că încă ești întreagă ! Majoritatea asistentelor își dădeau demisia chiar după ce le-o trăgeam !

Pufnește în râs .

- O .. Dumnezeule !

- Ce e așa amuzant ?

Mă revolt eu iar ea pufnește .

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum