Treisprezece

1K 54 0
                                    

Allie

Cald.. mi-e cald ! . Căldura trupului lui..peste al meu.. ochii verzi sfredelindu-mă până în adâncul sufletului , îmi dau un ușor impuls între picioare .

Sunt rușinată.. foarte rușinată.  Îmi vine să-i dau palme pentru asta și urăsc că îmi poate vedea slăbiciunea .

Știam că Reed Myers nu poate iubi ... 80 la sută din el e umplut cu ură . Iar ceea ce se întâmplă acum nu poate duce decât la suferință .

Degetul lui trece ușor peste obrazul meu făcând o linie și oprindu-se peste buzele mele . Parcă nu mă mai pot mișca..el.. nesuferitul de el este devină .

Atingerile..totul ! . Capul lui se apropie de al meu iar în următoarea secundă simt că am luat foc . Gura lui ..gura lui e peste a mea și se mișcă .. într-un ritm brutal și tot o dată plăcut .

Gem..geme și el mușcându-mi buza de jos , dar nu prea tare... îmi absorbe limba ca o energie vitală . Sunt dusă cu totul în altă lume... știu că aș putea să-i ard una.. să mă descotorosesc de acest sărut..dar nu vreau. Și mă urăsc pe mine că permit ca voința mea să mă ghideze în patul dușmanul .

Îi strâng tricoul ca să mă lase în pace însă tot ce reușesc este să rup sărutul pentru a trage aer înainte ca limba lui să pătrundă înapoi în gura mea .

Simțeam cum cedez.. și nu era vina lui ... voința mea era responsabilă pentru asta... eu ardeam de nerăbdare să-l simt în mine.. pentru că tensiunea din clitosului meu zvâcnește .

- M-am întrebat mereu...

Buzele lui încă cutreieră peste ale mele.

- ...care ar fi cel mai potrivit mod de a-ți închide gura ?

Tot ce am reușit a fost să îngam un suspin care la fel nu m-a ajutat prea mult . M-am frecat de erecția lui care îmi apasă zona iar el a gemut înainte să-mi ridice coapsele și să le ducă în jurul bazinului său .

Mă trântește pe pat și se pune peste mine . Umflătura din pantalonii lui se apasă tot mai mult între coapsele mele . Asta urma să aibă consecințe... consecințe neplăcute pentru amândoi ...dar mai mult pentru mine .

- Uită-te la mine !

Îmi cere el iar eu refuz să deschid ochii și să mă uit la el . Și-a băgat degetele în părul meu și mi-a întors capul forțat spre el pronunțând mai apăsat ordinul .

- Uită-te . La . Mine !

Am deschis ochii când mi-am dat capul pe spate . Știam că un pas greșit și aș fi putut fi distrusă de Reed , pentru că aparent își joacă bine și dur cărțile iar pe mine mă înspăimântă .

Își apleacă puțin capul spre gâtul meu iar pulsul mi-o ia razna . Trage aer în piept apoi murmură .

- Îmi pare rău pentru asta ...

Clipesc .

- Ce îți pare !?

Aparent întrebarea mea e mai mult în șoc decât calm . Îl aud râzând înfundat peste pielea mea iar respirația lui caldă îmi încălzește fie-care părticică din mine .

- Îmi cer scuze pentru că o dată ce o să te penetrez..nici un bărbat nu o să fie în stare să te aducă la orgasm...iar tu o să te gândești la mine de fiecare dată când îți bagi degețelele adânc în păsărică !

Isuse ! .

- Mereu ești așa plin de sine ?

Un rânjet apare curbându-se pe buzele lui în timp ce își împinge erecția peste clitosul  meu care cere eliberare .

- Asta numesc eu dreptate !

- N-are logică...

Murmur eu iar el ridică o sprânceană .

- ...de ce ?

- De ce , ce ?

- De ce ți-ai trage-o cu mine ? O să fiu nevoită să semnez vriun contract înaite să intru în patul tău ?

- Poate...

- Și Joanna ? 

- Joanna e altă sclavă ce lucrează pentru mine ..

Îmi bate obrazul ușor .

- ... așa cum lucrezi și tu pentru mine ..nu o să fie o problemă dacă o să te fac să țipi când o să te pătrund ... nu-i așa Olsen ?

L-am dat la o parte dornică să dau buzna în baie și să-mi calmez pensiunea care s-a acumulat între picioare ,dar el n-are de gând să plece .

- Nu fac sex cu tine Reed ! Sunt obosită !

- Cine a zis că vreau să fac sex acum ..?

Îmi cobor privirea rapid spre erecția lui apoi mi-o ridic văzând că rânjește .

- Data viitoare când o să mă urinez,te i-au cu mine ...trebuia să fi sinceră Olsen... îți place să te holbezi la scula mea !

- Ți-ar plăcea ție ..

Mormăi eu și mă ridic plecând spre ușă, iar ăla a fost momentul în care trebuia să plece .

Nu a spus nimic doar când s-a ridicat și a trecut pe lângă mine mi-a plesnit un san spunând amuzat .

- Să te aud cum te eliberezi gemându-mi numele !

Când privesc în jos , obrajii îmi ard . Sfârcurile mi s-au întărit ! . Firar să fie .. știam eu că ar trebui să las sutienul pe mine..iar cum Reed Myers mi-a văzut slăbiciunea care se datorează atingerilor lui . Habar n-am cum să-i zic Joannei despre asta .

- Uită de sex !

L-am prevenit însă el nu pare să fi băgat de seamă .

- Sexul e artă.. și mie îmi place arta Olsen...o să-mi fi acolo ori de câte ori o să am nevoie ! ...

Și parcă  mi-a citit gândurile acesta spune .

- ... dacă mi te plângi Joannei sau lui Ethan mă asigur personal că banii aia pentru nepoțelul tău ..se vor evapora cât ai zice orgasm !

Nu pot să cred ce cretin .

- N-ai inimă Reed Myers !

Râde desprețuitor dându-și capul pe spate apoi oftează .

- Crede-mă Olsen... inima mea a fost zdrobită înainte ca tu să ști ce-i aia sculă...

Hm, mă întreb dacă are legătură cu Sophie. Reed a plecat fără să mai zică nimic . Iar eu am rămas acolo.. înfășurată.. tensionată... înfierbântată și îngrijorată .

Îngrijorată că Myers ar avea șanse să ajungă taman la acel punct din inima mea și să mă lase pur și simplu storcându-mă de puteri până cedez .

Și mi-e frică că v-a reuși .

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum