Doi

1.3K 56 4
                                    

Allie

- Și ce cum e ?

Îngrozitor , sexy , plin de sine , măgar , arogant , impertinent , insuportabil și alte mii de adjective care le-aș putea folosii ca să-l descriu pe Reed Myers .

Dar probabil ca lui Bryce nu iar placea să audă asta despre starul lui preferat .

- Este..ca oricare star !

- Are bodyguard ?

- Nu știu..am vorbit până acum doar impresarul și menegerul său .

Murmur eu și mă urc pe pat lângă fratele meu .

- Să ști că nu ești obligată să faci asta , dacă nu vrei

- Crede-mă sunt entuziasmată !

Îl asigur eu și trag castronul de popcorn lângă mine . Bryce bagă niște floricele în gură și mormăie .

- Chiar și așa.. cât ziceai că durează turneul ăla ?

- Nu știu exact.. practic azi abea ce mi s-a îngăduit ce trebuie să fac ! .

- Ști ai putea să refuzi ... spune-mi tu o celebritate rock care nu se poartă ca o javră !

Ezit puțin . Mă uit la el și întreb .

- Dar nu-ți plăcea muzica lui Reed Myers ?

- O ba da ! Însă ultimul album...
meh ...credeam că o să fie mai.. mișto !

Ridic din umeri . Albumul lui Reed Myers poker and cigarette nu s-a calificat chiar pe locul prim din Billboard . Melodiile lui sunt despre sex , țigări și alte chestii indecente .

Presupun că ăsta e stilului lui , vulgar și indiferent .

- O să fie bine fratelo .. Reed nu-i ultimul și nici primul star care are mult prea multă aroganță !

Cel puțin știu că prietenii lui sunt drăguț . Exemplu : Blake Crist . Tipul este drăguț și îmi place că nu se poartă ca un mitocan .

Bryce se lasă pe pernă și își duce mâna după cap iar cealaltă se joacă cu o șuviță blondă din părul meu .

- O să-mi lipsești Al ..

- Și tu o să-mi lipsești fratelo !

Zâmbesc și mă cuibăresc lângă el îmbrățișându-l și dându-i un pupic pe frunte . Bryce muncește și el din greu are două slujbe și încă se ține bine cu banii,de aceea sunt aici .

Nu ca să-i cheltui banii . Ci să am grijă că reușește să mai mânce ceva.

- Este târziu.. cred că mă duc să dorm .. mâine trebuie să-l sport din nou pe mister aroganță umplut de bani !

Bryce pufnește apoi murmură .

- Ah.. să-mi trag una nu o să iasă bine !

Nu știu dacă a zis-o pentru el ..sau pentru mine . Oricum ar fi, nu pot da înapoi trebuie să fac bani și ăștia care îl sponsorizează primesc tare binișor .

Și mama vrea să-și cumpere un nou laptop . Celălalt e vechi, îl am de cinci ani...face figuri câte o dată și mă enervează .

Mai bag niște popcorn în gură și îi urez lui frate-miu noapte bună . Mă retrag în cameră și mă uit prin garderobă alegând ceva drăguț cu care să mă îmbrac pentru mâine .

Nu ar trebui să mă străduiesc prea mult , tipa aia Joanna e tare drăguță , ea și Ethan mi-au explicat ce am de făcut și unde pot găsi anumite lucruri pentru Reed .

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum