Kapitola 2-Rozchod

338 22 0
                                    

,,Slečna Benethová?"spýtal sa ma môj profesor matematiky. NENÁVIDIM matematiku.

,,Keď ste taká múdra, že nemusíte počítať tak choďte pred tabuľu a dostanete príklady na známku!"no super. Toto bude trapas. Postavila som sa a uvidela som Tylera ako sedí v prvej lavici. No tak ideme na to

Tyler

Keď som videl ako sa Rose trápi s tými príkladmi tak som jej proste musel pomôcť. Keď sa profesor neviem aký otočil tak som jej ukázal správny výsledok. Nebál som sa, že ma uvidí nejaký zo spolužiakov lebo niektorí boli na mobile iní zas počúvali hudbu. Keď som Rose ukázal správny výsledok tak sa na mňa vďačne pozrela.

Po škole

Rose

Keď som sa chystala domov tak ma Sam zastavil.

,,Rose musíme sa porozprávať" to to nevyzerá dobre.

,,Okey, čo sa stalo?"spýtala som sa.

,,Osamote Rose" Tak sme išli do najbližšej kaviarne.

,,Tak o čom si chcel hovoriť ?"

,,Rose vieš, už som dlhšie rozmýšľal, že"

,,Že?"

,,Že by sme sa mali rozísť."keď to dopovedal akoby sa mi zrútil svet. Rozísť?.

,,Prečo?"spýtala som sa to som ešte držala slzy.

,,Lebo mám pocit, že nám to už spolu neklape"čo? Ja som slepá keď som si to nevšimla?

,,A to si podľa čoho zistil?!"to už som nevydržala a už som začala plakať ale aj kričať.

,,Rose prosím ukludni sa všetci na nás pozerajú"snažil sa mi chytiť ruku no ja som sa postavila a utekala ani neviem kam. Asi po hodine som prišla domov. Potrebovala som sa s niekym vyrozprávať ale nemala som náladu.
Keď som sa ráno zobudila mama odchádzala na služobnú cestu. Ostaneme tu len mi traja. Mama chcela zavolať strýka, že nech nás postráži ale presvedčili sme ju, že sa vieme o seba postarať. Keď sme sa s mamou rozlúčili tak potom odišla.

Večer

Niekto mi zaklopal na dvere.

,,Ďalej"povedala som. Vo dverach som uvidela Stefana.

,,Rose idem do baru chceš ísť so mnou?"stále mi bolo smutno z rozchodu so Samom ale mala som strašnú chuť si ísť zažúrovať. Prikývla som. Keď sme prišli do baru uvidela som tam...

Čaute ľudia. Ak ste si to prečítali tak mi prosím napíšte koment či pokračovať alebo nie ;)

Láska niekedy bolíWhere stories live. Discover now