Kapitola 7-Odchod

205 19 3
                                    

Tak som sa rozhodla, že napíšem dnes ešte jednu. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Kapitolu venujem všetkým mojím kamarátkam.

O tri dni
Dnes sa odchádza domov. Tak veľmi sa mi tu páčilo. Najlepší výlet. Keď som vstala išla som si pobaliť veci, ktoré som si tu vyložila. Po dobalení som išla dole do jedálne a tam som uvidela Tylera. Zrýchlila som krok a pobozkala ho. Bozk mi opätoval. Keď sme sa odtiahli tak sme si išli nabrať niečo na raňajky. Ja som si zobrala lievance a Tyler praženicu. Musím uznať, že tu varia výborne. Po raňajkách sme išli za učiteľom.,,Oznám te svojím spolužiakom, že nech sú za desať minút dole na recepci."povedal.,,Dobre ideme"odpovedala som.,,Tak sa zatiaľ musíme rozlúčiť"povedal.,,Ahoj"povedala som a dala mu rýchlu pusu na líce. Išla som do svojej izby povedať babám, že majú ísť dole.,,Baby učiteľ povedal, že máme byť za desať minút dole."povedala som a išla som obehať celé poschodie. Keď som bola hotová išla som si rýchlo pre veci. S kufrom som mala trochu problém no zvládla som to. Pred autobusom mi pomohol Tyler odložiť kufor.,,Óóó aký si ty džentlmen, môžeš pomôcť aj ostatným s kuframi."zaškerila som sa. No nejako sa to ujalo. Všetky baby zrazu chceli pomôcť s kufrom. Ja som sa zasmiala a sadla si do autobusu a dala si slúchatka. Po chvíli som cítila ako si ku mne niekto sadol a dal mi dole jedno slúchatko.,,No ďakujem, že som vláčil všetky kufre."povedal naoko naštvane.,,Ale viem ako si to môžeš vyžehliť."povedal.,,Nó počúvam."povedala som zaujato.,,Jedným bozkom."povedal. Naklonila som sa k nemu a dala mu jeden bozk.,,No dobre máš odpustené."zaškeril sa. Objimol ma a dal mi pusu na čelo. Užívala som si to. Cítila som sa tak v bezpečí. Ani som si neuvedomila a už sme boli na letisku. Rýchlo som si zobrala kufor išla ďalej. Keď sme dali nejakej žene letenky tak sme si išli sadnúť na miesta. Rýchlo som si našla miesto pri okne a sadla si. Vedľa mňa si zas sadol Tyler (nie že by mi to vadilo). Po chvíli k nám prišla letuška a pýtala sa či si nedáme niečo na pitie. Ja som si vybrala jablkový džús a Tyler pomarančový. Skoro celú cestu som sa nudila. Nemala som čo robiť. Napadlo mi, že skusím zaspať. Hlavu som si položila na Tyleru hruď. Nakoniec sa mi podarilo zaspať. Zobudila som sa na to ako lietadlo pristáva. Všimla som si, že Tyler tiež zaspal. Tak som ho jemne zobudila ako on mňa pred piatimi dňami. Keď sme pristali tak mi Tyler podla kufor a išli sme. Pred školou sme sa s Tylerom rozlúčili (to bolo dlhé lúčenie :D) a zavolala som mame či pre mňa nepríde. Kým som na ňu čakala išla som na fb. Po chvíli som počula trúbenie. Prišla som za maminou a poridne som sa s ňou privítala. Potom som nastúpila do auta a išli sme domov. Po ceste som rozmýšľala čo všetko sa v Paríži stalo. Budem mať na čo spominať.

Láska niekedy bolíWhere stories live. Discover now