Kapitola 31-Konečne doma

95 12 0
                                    

O dva týždne

,,Tyler, nemusíš na podopierať, zvládnem to sama."povedala som trochu pobavene, po ceste k jeho autu.

,,Čo keď sa ti niečo stane?"opýtal sa ma starostlivo ešte stále držiac. Ja som len prevrátila očami.

,,Snáď sa nepotknem na rovnej zemi."no ako obvykle som mala byť ticho, lebo som sa potkla o svoju barlu. Tyler ma hneď chytil.

,,Ja sa nepotknem na rovnej zemi."napodobnil môj hlas.

,,Som rada, že sa na mne zabávaš."povedala som trochu podráždene.

,,Nó nebuď taká."povedal a objal ma okolo pásu. Už som sa veľmi tešila domov. V tej nemocnici bola strašná nuda a ešte keď prišiel ten hnusný doktor. Dúfam, že ja budem milšia keď sa stanem doktorkou. Tyler mi pomohol nastúpiť do auta a čakala kedy už pôjdeme domov.

,,Tešíš sa?"opýtal sa ma už sediac v aute.

,,Jasne, že sa teším. Ani nevieš aká to bola nuda,"všimla som výraz jeho tváre.

,,Samozrejme keď si tam bol ty sme sa aspoň trochu zabavili."všimla som si jeho úškrn na tvári.

,,Tak vitaj doma."povedal a odomkol byt. Vošla som dnu a rovno mierila fo spálne. Tam som si oprela barle o skriňu a hneď si ľahla do postele. Nečakala som dlho a prišiel ku mne Tyler. Naklonil su ku mne začal ma bozkávať na krk. Ja som zatvorila oči a užívala si to.

,,Rose?"opýtal sa a odtiahol sa.

,,No."zamrmlala som s ešte zavretými očami.

,,Nechceš sa ísť osprchovať?"opýtal sa.

,,Ty."buchla som ho po hrudi a postavila sa z postele.
,,Kam ideš?"

,,Však sa osprchovať."povedala som ako by to bolo jasné.

,,Počkaj idem s tebou. Tažšie sa ti bude sprchovať so zlomenou nohou."postavil sa z postele a pristúpil ku mne.

,,Ale, keď nechceš nemusíš, ísť so mnou."nevinne som sa na neho usmiala.

,,Obetujem sa."zo skrine som si vytiahla čisté oblečenie a pozrela na neho. Na tvári sa mu pohrával úškrn. Len som pokrútila hlavou a vošla do kúpeľne. Tyler prišiel hneď za mnou a zavrel za sebou dvere. Oprel sa o stenu a uprene ma pozoroval.

,,Otoč sa."prikázala som a prstom som naznačila aby sa otočil.

,,Vážne Rose?"premeral si ma so zdvihnutým obočím.

,,Není to prvý raz čo ťa uvidím nahú."pomaly pristúpil ku mne a začal mi vyzliekať tričko. Pustil ho na zem a opatrne mi vyzliekol nohavice. Potom prišla na rad moja podprsenka. Prstami zablúdil k jej zapínaniu a odopol ju. Odhodil ju na zem a končekmi prstov mi prechádzal po mojej nahej pokožke.

,,Tyler."zamrčala som. Odtiahol sa odo mňa kľakol si predo mňa. Rukami sa dotkol mojich nohavičiek a začal mi ich pomaly vyzliekať. Pochytila ma panika. Ešte nikdy som nebola pred ním tak nervózna ako teraz. Z môjho premýšlania ma vytrhol jeho jazkyk, ktorý krúžil okolo môjho miesta. Mala som čo robiť aby som sa udržala na svojich nohách. Keď sa to vlastne zoberem, tak len na jednej.

,,Teraz nie."podarilo sa zo mňa dostať zmyslupunú vetu. Toto sme ešte nikdy nerobili. Chcel to už parkrát skúsiť, no vždy som ho odbyla.

,,Dobre."odtiahol sa odo mňa a začal si vyzliekať tričko.

,,Počkať, ty ideš so mnou?"pobavene som si ho premerala.

,,Prečo nie? Bude sranda."vliezol si do sprchy a podal mi ruku. Prijala som ju a nejako sa tam dotackala.

Láska niekedy bolíWhere stories live. Discover now