O mesiac
Zobudila som sa a zišla som dole. Keď som zošla tak na mňa mama, brat, sestra zvolali.
,,Prekvapenie!"normálne som sa zlakla!
,,Ani som si neuvedomila, že mám narodeniny."už mám 17!!! Zagratulovali mi a dostala som od nich zlatý náramok nové topánky a iné veci.
,,Rozhodla som sa."začala mama.
,,Že ti usporiadame narodeninovú páty. Môžeš si pozvať hociakých kamarátov aj toho chlapca, ktorý tu bol pred mesiacom"Tyler. Sme stále len kamaráti. Neviem čo si o tom mám myslieť. Tak som sa teda išla napísať pár ľuďom či neprídu na párty.
Napísala som Nataly, Veronike, Peťke a ostatným mojím kamarátkam a aj dvom chalanom z triedy a Tylerovi. Všetci mi odpísali, že prídu. Kým začala párty tak som začala chystať najdôležitejšie veci ako osvetlenie, hudbu a dekorácie. Ešte som si musela nájsť niečo na seba. Asi po pol hodine som sa rozhodla, že si oblečiem bledomodré šaty s novými topánkami. Asi o 3 hodiny zazvonil zvonček.
Išla som otvoriť dvere a uvidela som som svoju kamarátku Natály. Asi do 10 minút prišli všetci. Keď som išla na chvílu do svojej izby tak som počula. ako mi niekto zaklopal na dvere. Všimla som si, že je to Tyler tak som povedala nech ide ďalej.
,,Ešte som ti nedal narodeninový darček"povedal a usmial sa na mňa. Podal mi malú škatuľku. Keď som ju otvorila tak som uvidela ten najkrajší náhrdelnik. Bola to zlatá retiazka na ktorej viselo srdce z pravého drahokamu. Ponúkol sa, že mi ho dá na krk.
Bol prekrásny. Nakoniec sme sa vrátili na párty. Zrazu som počula ako niekto skočil do bazéna. Rýchlo sme sa zbehli a zrazu ma chytil dva páry rúk a začali ma hojdať.
,,Jeden"
,,Pustite ma!!!"zapišťala som.
,,Dva, tri" a už som cítila ako letím do vody. Keď som sa vynorila tak som sa začala smiať. Všetci sa ku mne pridali. Najlepšia párty na svete.
Tak už mám ďalšiu kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť :D
YOU ARE READING
Láska niekedy bolí
RomanceKeď sa s vami rozíde priateľ určite to není nič príjemné. Ale čo sa stane ak vám do života príde niekto iný?