Kapitola 3-Bar

331 21 6
                                    

Uvidela som tam Tylera ako sedí pri bare a pije nejaký drink. Stefan sa ma spýtal či môže ísť za kamošmi alebo má so mno zostať. Povedala som, že môže ísť. Keď som si sadla ku baru tak si vedľa mňa sadol Tyler.,

,,Čo ti tu?"spýtal sa ma.

,,Prišla som sa zabaviť."mykla som ramenami a sadla si vedľa neho.

,,Počul som, že ste sa so Samom rozišli."povedal. Nemohla som uveriť vlastným ušiam to odkiaľ vie keď sa to stalo iba včera?

,,Hej, neklapalo nám to už spolu."takto sme sa rozprávali celý večer ale sme aj trochu popili. Po chvíli sa na mňa pozrel a ja som mu pohľad opätovala. Asi tak po minúte sa kumne naklonil a nevedel či má či nemá ma pobozkať. Nakoniec som tú vzdialenosť medzi nami prekonala ja. No musím uznať, že bozkávať sa vie. Po dlhej chvíli sme sa od seba odtiahli a tvárili sa akoby sa nič nestalo.

,,Aký drink si prosíš?"spýtal sa ma.

,,Vôbec netuším ako sa tie drinky volajú. Nechám to na tebe." usmiala som sa na neho a on mi úsmev tiež opätoval. Už som iba videla výsledok zmiešania drinkov. O môj bože tento drink je neskutočne dobrý

.,,Chutí?" spýtal sa Tyler.

,,Ani nevieš ako. Asi mi budeš musieť objednať ďaľšie tri."povedala som a usmiala. Keď som povedala, že už mám pripité tak sa Tyler ponúkol, že ma odprevadi. Súhlasila som ale išla som povedať, že idem domov tak som videla ako flirtuje s nejakou blondínou.

,,Ja už idem domov" povedala som. Prikývol a začal sa zdvíhať no ja som mu povedala, že nemusí. Keď som sa vrátila ku Tylerovi počula som ako objednáva taxík. Po desiatich minútach taxík prišiel a odviezol nás pred môj dom už som si vyberala peňaženku keď ma Tyler zastavil.

,,Nie ja to zaplatím"povedal.

,,Prečo veď ty si musel ísť so mnou domov?"povedala som. Nakoniec sme sa dohodli, že zaplatí on a ja nabudúce. Keď sme prišli pred dom tak sme sa lúčili. Potom mi napadlo.

,,Nechceš tu dnes prespať?"spýtala som sa. Keby som nebola opitá, by som to asi ani nenavrhla.

,,Nie, nebudem vás obťažovať."ale ja som trvala na svojom. Nakoniec som ho presvedčila. Keď sme došli tak Elis bola ešte hore. Veď je jedna hodina ráno!

,,Elis okamžite choď spať!"už idem povedala otrávene. Potom sme ostali sami. Išla som pripraviť hosťovskú izbu. Rozlúčili sme sa išli každý spať do inej izby. Nevedela som zaspať a stále som rozmýšlala nad tým bozkom. Nakoniec ma únava prekonala a zaspala som.

Ráno
Keď som sa zobudila tak ma príšerne bolela hlava. Rychlo som utekala pre lieky od bolesti hlavy. Keď som ich zjedla tak som sa išla pozrieť na Tylera. Bol taký roztomilý keď spal. Rozhodla som sa, že spravím raňajky keď som išla do chladničky uvidela som, že nič poriadne nemáme. Išla som rýchlo skočiť do obchodu tak som Tylerovi nechala tabletku na hlavu a list.

Išla som do obchodu kúpiť niečo na raňajky :) Rose

Tyler

Keď som sa zobudil tak ma hrozne bolela hlava. Všimol som si na nočnom stolíku lieky a list od Rose. Musel som sa nad tým usmiať. Ale keď som sa zobudil tak asi bola už doma. Keď som zišiel dole uvidel som ako sa vrtí okolo sporáku a spieva si. Usmial som sa a pozeral sa na ňu. Keď sa otočila tak si ma všimla.

,,Preboha vieš ako som sa ťa zlakla? už trochu znervóznela.

,,Ako dlho si už tu?"

,,Nie dlho" povedal som.

,,Neviem čo máš rád tak som uvarila praženicu aj lievance"povedala. Keď sme dojedli išla spratávať riad tak som jej pomohol. Zase sme sa na seba pozreli. Neodolal som a zase som ju pobozkal. Bozk bol o čosi vášnivejši ako v bare. Pomaly sme sa preniesli do jej izby. Jemne som ju položil do postele a začal jej vyzliekať tričko aj nohavice už bola len v spodnom pradle. Ona mi takisto vyzliekla tričko ale bojovala s mojím opaskom. Zasmial som.

,,Nesmej sa mi"povedala. Keď sa jej ich nakonic podarilo vyzliecť tak som jej vyzliekol spodne prádlo a aj ona mne. A ďalej viete ako to ide. Najprv som začal byť nežny no čím ďalej som zrýchloval. Zavzdychala a ja sim to využil a pobozkal ju. Na koniec sme sa obidvaja urobili. Potom sme opäť zaspali.

No mám tu novú kapitolu. Dúfam že sa bude páčiť. :)

Láska niekedy bolíWhere stories live. Discover now