Prešiel som okolo čašníka a zobral si z jeho tácky pohár šampanského. Pohľadom som prešiel po dave, keď som si ho všimol. Bol to ten chalan z minula. Pomaly som k nemu zamieril skrz sál. Zdvihol zrak a pozrel sa mojím smerom. Presne som vedel urči ten moment, keď ma spoznal. Jeho ramená sa zrazu napli. Prudko sa otočil a zamiešal sa do prúdu ľudí, v snahe vyhnú sa mi. Zmätene som zastal a odpil si z poháru. Možno sa hanbí. Alebo sa mu to minule nepáčilo, pomyslel som si s chuťou alkoholu v ústach. Obzrel som sa v snahe nájsť si nového partnera na noc. Ale nech som sa snažil akokoľvek, moje oči ho automaticky vyhľadávali v dave. Vždy keď si ma všimol, uhol pohľadom a odišiel. Už ma ten vyhýbavý postoj prestával baviť. Kopol som do seba zvyšok šampanského a sebavedome som si predieral cestu smerom k nemu. Keď ma uvidel, zvrtol sa a vykročil preč. Obzrel sa cez plece a po zistení, že ho stále nasledujem, pridal do kroku. Prehnal sa chodbami a zahol za roh. Počul som ako za sebou zabuchol dvere. Zmätene som sa postavil doprostred chodby v snahe prísť na to, do ktorých dverí vošiel. Keby som bol len o trochu rýchlejší, mohol som vidieť ako ich za sebou zavrel, ale takto vyzerali všetky rovnako. Postupne nakukávať do všetkých zaradom bolo na tomto mieste nebezpečné. Mohli ste vidieť veci na ktoré do konca života nezabudnete. Keď už som bol v stave, že to risknem, ozval sa tichý výkrik a spoza jedných dverí sa ten chalan vyrútil von. Keď ma uvidel, na chvíľu zaváhal, potom ale došiel k záveru, že to, čo ho prenasleduje je horšie a rozbehol sa ku mne. Prekvapene som uprel zrak do tmy za ním. Vyšiel z nej nejaký blondiak. Premeral som si ho pohľadom. Zdal sa mi nejaký povedomí, ale nevedel som si ho nikam zaradiť. Chalan sa vystrašene postavil za mňa, pričom ma použil ako živý štít.