,,Nechápem čo na ňom vidí! Jeniffer je mladá, pekná, sexy baba a on je len neschopný trkvas. Bol by som lepší..." rozhadzoval rukami Teo. ,,Som si istý, že hej," zamrmlal som napriek tomu, že som netušil, čo povedal. Bol som príliš zaneprázdnený vyhýbaním sa ľuďom na chodbách. ,,Vyzeráš nejak skleslo, Matt. Si vpoho?" spýtal sa môj priateľ tónom ustráchanej mamičky na pieskovisku. ,,Jasné," nahodil som úsmev. Vedel som, že je to lož. Mal som strane divný pocit. Na jednu stranu som bol šťastný, lebo si mal Alex konečne všimol. Ale zároveň som bol v strese. Čo ak sa prekecnem? Jasne mi rozkázal, aby som to nikomu nepovedal. Ak sa to niekto dozvie, bude ma do konca života nenávidieť. ,,Kto sa to rozhodol ukázať?" založila si ruky Annie. ,Prepáčte," sklonil som hlavu a usadil sa. ,,Viete, my sme sa naozaj ponáhľali, ale na chodbe bola osa a pretože som na ne alergický-" ,,Teo už sklapni," zavrčal som naňho. Annie sa len zasmiala a kývla mu, aby sa posadil. Teo si vždy veľmi rád vymýľal výhovorky keď prišiel neskoro na hodinu a bolo mu jedno, že mu to nikto nežerie. Aj teraz nezastaviteľne dopĺňal svoj príbeh o ose. Ja som ho radšej prestal počúvať a zapozeral sa do učebnice chémie.
Mal by som to niekomu povedať. Aspoň Teovi. Je to môj najlepší kamarát už niekoľko rokov, nikomu by to nepovedal. Ale nemôžem mu veriť. Nie v tejto situácií. Alex bol očividne v strese z toho, že viem kto je. Ležal som na posteli upierajúc pohľad na strop. Bol som v koncoch. Mal som pocit, že nikomu ohľadne tohto nemôžem veriť. Pomaly už ani sebe.