Keď som sa zobudil, bol preč. Položil som ruku na prázdne miesto vedľa mňa. Obliečka bola ešte teplá od jeho tela. Nemohol byť preč dlho. Naschvál som otáľal s obliekaním, aby som ho náhodou nestretol na chodbe. Nemal som náladu na tú trápnu konverzáciu. Keď som sa konečne vymotal z izby, prechádzal som prázdnymi chodbami. Chodbami sa niesla vôňa alkoholu z včerajej párty. Za dverami, ktoré ju lemovali, sa ozývali zvuky ľudí, ktorý si tam včera odviedli známosti na jednu noc. Prešiel som prezdobenými sklenenými dvermi a kývol na pozdrav vyhadzovačovi. Do tela sa mi oprel chladný ranný vánok. Odopol som si masku a nechal vietor, aby mi z tváre odvial pot.
Priestorom sa niesol zvuk lopty odrážajúcej sa od podlahy a pokrikovanie ostatných chalanov. „Kyle!" zakričal som sa a hodil mu loptu. Bez problémom ju chytil a hodil smerom k nejakému hnedovlasému chalanovi. Toho lopta trafila do hlavy a on sa zvalil na zem ako podťatý. Zastavil som, aby som sa uistil, že je ok. Otočil som sa až keď mu Kyle podal ruku, aby mu pomohol vstať. O chvíľu už hra pokračovala ďalej. Vystrelil som na kôš a lopta ním s ľahkosťou preletela. Telocvičňou otriasol nadšený rev ostatných žiakov. Spodkom dresu som si otrel pot z čela a pozrel sa na chalana, sediaceho na lavičke. Hnedé vlasy mal prikryté uterákom a upieral na mňa pohľad. Otočil som sa, rozhodnutý mu ďalej nevenovať pozornosť.