kapitola 14./ Alex

18 2 0
                                    

S povzdychom som sa zvalil na nepohodlnú stoličku v ucebni. Nikoho v triede očividne nezaujímalo, že u zazvonilo na hodinu. Triedou sa niesli hlasy mojich spolužiakov pokračujúcich v socializácií. Umlčalo ich až keď učiteľ s tresnutím hodil svoje učebnice na katedru. ,,Dnes sa rozdelíme do dvojíc na projekt," oznámil podráždene. Okamžite sa ozvalo odsúvanie stoličiek, ako sa všetci začali dohadovať. ,,Partnera vám pridelím ja," prerušil ich učiteľ. ,,Kyle a Mária. Teo a Jeniffer. Alex a Matthew..."  Poobzeral som sa po triede, hľadajúc toho, menom Matthew. Po chvíli som zbadal hnedovlasého chalana, ako si ku mne razí cestu. Na nepríjemne povedomej tvári mu žiaril previnilý výraz.

Upieral som nevraživý pohľad na chalana- Matthewa-, ktorý sedel oproti mne. V tichosti sme na seba pozerali už niekoľko minút, ale odmietal som prehovoriť prvý. Namiesto toho som sa pokúšal do neho prepáliť dieru pohľadom. ,,Ehmm.." ozval sa nakoniec. ,,Mohli by sme sa pustiť do toho projektu?" nadhodil. ,,Nie," zamietol som to. ,,Nie?" zopakoval šokovane. ,,Nemám žiadny záujem o spoluprácu s tebou. Urobím ten projekt sám," oznámil som a pozbieral si veci. ,,Alex, počkaj!" zakričal za mnou, ale ja som už opustil miestnosť.

Blood And ChampagneWhere stories live. Discover now