Musím sa mu vyhnú za každú cenu. Ak začne konverzáciu hrozí, že ma spozná, čo bude viesť k trápnemu tichu, alebo ešte horšie - rozhovoru. Vtom som si všimol prázdnu uličku. Bolo tam dostatočne veľa dverí na to, aby som sa schoval. A kým ma nájde, premyslím si, čo spravím ďalej. Neutečiem mu, čiže toto znie ako rozumnejšie riešenie. Pridal som do kroku a zabočil do uličky. No skôr, ako som si stihol rozmyslieť, do ktorej miestnosti sa schovám, niekto to urobil za mňa. Otočil som sa a zbadal vysokú mužskú postavu. ,,Tak sa znovu stretávame. Mali by sme dokončiť to, čo sme začali," uškrnul sa a chytil ma pevnejšie za zápästie. ,,O čom to hovoríš?" spýtal som sa nechápavo, zatiaľ čo som sa snažil dostať z jeho zovretia. ,,Nehraj sa na hlúpeho. Už s nikým netelefonuješ, nie? Tak čo nám bráni?" šepol mi slizky do ucha. Nečakane ma k sebe pritiahol. Prekvapilo ma to natoľko, že som zakričal, načo som sa už valil dverami preč z izby. Chcel som trieliť preč chodbou, keď som si všimol, že na jej konci stojí Alex. Nemal som inú možnosť a tak som sa rozbehol smerom k človeku, s ktorým mám spoločného a nepríjemne veľa.
Bol som si istý, že sa to zvrtne v bitku. Tým pádom ma sklamalo, keď sa na mňa ten sliziak len nasrane pozrel a odišiel. Povedal som si, že bude lepšie ak urobím to isté. ,,Počkaj!" začul som za sebou. Nechcel som vyzerať neslušne - napriek tomu, že som pred ním pred chvíľou zdrhal - a tak som sa otočil. ,,Čo to bolo za chlapa?" spýtal sa ma Alex. „Ja neviem," odpovedal som rozpačito. ,,Čo od teba chcel?" ,,Neviem..." ,,A prečo si sa mi vyhýbal?" ,,Ja fakt neviem, dobre?!" vyštekol som naňho. Keď som si uvedomil, ako ostro to vyznelo, sklopil som zrak a zakryl si ústa. ,,Prepáč, ja.. ja som to tak nemyslel..." koktal som. On sa na mňa len vystrašene pozrel. Vedel som, že nie je dobrý nápad tu ostať ani o minútu dlhšie inak znova poviem niečo, čo oľutujem. Zvrtol som saz pripravený utiecť mu z dohľadu, ale on ma chytil za rameno a otočil ma. V jeho výraze som zazrel, že sa chystá niečo povedať. Možno na mňa chcel nakričať, lebo som naňho zvýšil hlas. Možno to mali byť slová útechy. Nech to už bolo čokoľvek, nestihol to povedať. Prerušil ho totiž buchot masky, ktorá dopadla na zem.