Naruto Sasuke'nin üstüne ağırlığını vererek çocuğu koltuğa devirdi ve çocuğu öpmeye devam etti. Sasuke de kollarını Naruto'nun boynuna dolayarak onu daha da üstüne çekti.
Birbirlerine doyamayan ikilinin öpüşmesi Naruto'nun geri çekilmesi ile son buldu. ''İstiyor musun? Emin misin?''
''Konuşma~'' Sasuke Naruto'yu yakalarından tutarak tekrar kendine çekti ama bir kaç dakika sonra yine ayrıldı. ''Odama gidelim.''
Naruto itiraz etmeden ayağa kalkarken Sasuke çocuğu elinden tutarak koşar adım odasına yöneldi. Salak salak sırıtmasını engellemeye çalışıyordu. ''Biliyor musun? Çekip gittiğin akşam uyuyamadım, ama dün akşam benim odamda olduğunu bildiğim için huzurla uyudum.''
Naruto sarhoşmuş gibi kıkırdadı. ''Seni seviyorum,'' Dedi karşılık alacağını bilerek. Bu his ÇOK GÜZELDİ!
''Seni seviyorum,'' Diye yanıtladı Sasuke ve odasına girdiği gibi Naruto'yu yakasından kavrayarak kapıya yapıştırdı. Bu Naruto'yu daha da heyecanlandırmıştı. ''Buldum seni,'' Dedi Sasuke, Naruto'ya ilk karşılaşmalarını hatırlatarak.
Naruto sırıttı. ''Lanet olsun.''
Birbirlerinin dudaklarında üstünlük kurma çabaları yatağa geçene kadar devam etti. Sasuke Naruto'nun üstündeyken sarışın çocuğun tişörtünü çekip çıkardı. ''Tişörtünü sevmiyorum. Kurtul ondan.'' Ve işte yine... O kaslar... sakinleşmek için yumruğunu sıkıp sıkıp bırakması sonucu kasılan kol kasları, her nefes alıp verdiğinde hareket eden karın kasları ve omuz kasları... GENEL OLARAK TÜM KASLARI...
Sasuke eğilerek dudaklarını Naruto'nun karnında gezdirmeye başladı. Bir yandan da eşofmanın ipini çözerek eşofmanın belini aşağı indirmişti. Ellerini kullanarak tapılası güzellikteki üst vücudu ezberlemeye çalışıyordu. Hoş, bunun için bir ömür zamanı olacaktı.
Naruto üstündeki çocuğun tişörtünü tutarak çektiğinde Sasuke de kafasını karın kaslarından kaldırmak zorunda kalmıştı. Naruto Sasuke'yi belinden kavradı ve parmaklarını belinde gezdirdi. ''Muhteşem...'' Dedi sesi zorlukla çıkarken. Sasuke'nin aksine o çocuğun üst bedenini ilk kez görüyordu. Vücudu Naruto'nun aksine yapılı değildi ama zarif ve tapılasıydı.
Sasuke öne eğilerek dudaklarını tekrar birleştirdiğinde ikisi de eşofmanlarından kurtulmuştu ve penislerinin sertliklerini kapıştırabilecek durumdaydılar. Tabiki de romantik ve sıcak ortamı bu çocuksulukla bozmayacaklardı.
Her şey hem çok yavaş, hem de çok hızlı bitti. Naruto nazikti. Sasuke her an kırılabilirmiş gibi davranıyordu. Sanki tek istediği Sasuke ile bütünleşmekti ve bunu başarmıştı. Zevk her an daha da yükseliyordu. Zevkten daha çok hissedilen tek şey ise aşktı.
İkisi de doruk noktalarına ulaştıklarında Naruto Sasuke'nin üstünden çekilerek yanına yattı. Sasuke Naruto'nun göğsüne sinerken, Naruto dudaklarını çocuğun alnı ile saçlarının birleştiği noktaya bastırdı. ''Seni seviyorum,'' Diye fısıldadı Sasuke. ''Çok.''
''Sana tapıyorum,'' Dedi Naruto. ''Her bir hücremle.''
İkili huzurla uyurken, onlar için yapılan kötü planlardan habersizlerdi.
-----------------------------------
Sasuke üşüyerek ve gözünde patlayan flaş ile uyandı. Çok alışık olduğu bir kahkaha ve tanımadığı bir sürü kahkaha odayı doldururken irkilerek uyandı. ''Bu ne sikim?!''
Sai telefon ekranını arkadaşına yöneltti. ''Artık ne dersem yapmak zorundasın Sasu.'' Fotoğrafta yarı çıplak Naruto ve Sasuke birlikte yatıyordu ve aşk izleri de hala belli oluyordu. ''Seni-'' Sai'ye saldırmak üzereyken birinin onu tuttuğunu anladı. ''SİKERİM!!'' Diye tamamladı sözünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfic05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)