3.

5.1K 199 11
                                    

We waren ik de Albertheijn en Karima was opzoek naar crackers terwijl ik 2 blikjes RedBull uit de koeling ging halen.

'Psst zina' hoorde ik vlak achter me.

Ik schrok zo erg dat ik de blikjes liet vallen.

'Wejoooooo tfoe wat denk jij?' riep ik boos terwijl ik de blikjes opraaptte.
En oppeens keek ik in 2 mooie lichtbruin met groen gemixte ogen.

'Oh het spijt me wollah het was niet de bedoeling om je zo erg te laten schrikken, mijn naam is Youssef.' en hij gaf mij een hand.
Dit is zo awkward dacht ik bij mezelf.

'Ik heet Laila.' antwoord ik op een ongemakkelijke toon.

'Ik vind jou zo'n mooi meisje maa Shaa Allah echt waar en je lijkt me volgensmij ook een hele slimme meid.'

Ik rolde met mijn ogen en raakte geirriteerd aan deze jongen. Maar dat is meestal bij mij. Er viel een ongemakkelijke stilte.

'Mohim, moet je nog iets van me ofzo?' vroeg ik terwijl ik nieuwe blikjes pakte.

'Ja, heel veel zelfs maar dat komt nog wel. Als ik dat nu allemaal vraag ben ik hyena.'

Ik keek naar mijn schoenen maar voelde zijn blik nogsteeds op mij hangen.

'Ik moet gaan.' zei ik en liep weg zonder nog een keer om te kijken. Maar wauw wat was hij mooi. Te mooi.

Getinte huid, mooie ogen, leuke kapsel, rechte witte tanden en dan nog zijn lichaam waar je echt van kan dagdromen.

Snel liep ik richting Karima en trok ik haar mee naar de kassa.

'Karima, kom ik heb alles dus laten we gaan afrekenen.' en we verlieten de winkel.

Karima lacht hardop en vraagt me waarom ik zo'n haast heb.

'Heb je stiekem een date geregeld voor jezelf of voor mij nigh?' Vraagt ze terwijl ze haar arm om mijn middel zet.

Ik schud lachend mijn hoofd en knijp in haar bil, dat doen wij bij elkaar.
Lachend lopen we terug naar huis.

Haram liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu