'Ik snap het niet, waar de fuck heb je het over?' vraag ik aan mijn broer. Ik zie dat zijn ogen rood beginnen te worden. Hij zwijgt. 'Weetje, laat ook maar. Altijd houd je iets voor me verborgen terwijl ik je zusje ben? Ik dacht dat zussen en broers elkaar vertrouwen en elkaar helpen. Maar nee blijkbaar niet.' zeg ik en ik probeer uit de rolstoel te komen. Het lukte me zonder problemen. Ik kijk in de spiegel en zie de littekens nog goed zitten. Elk litteken heeft een verhaal. Maar mijn litteken? En dat verhaal, dat verhaal weet ik zelf niet eens. Ik loop naar boven om mezelf om te kleden en oppeens gaat mijn telefoon af. Het is Karima. 'Heey zina, lang niet gesproken, wat is er allemaal gebeurd?' vraagt ze gelijk in de eerste 10seconden. 'Karima, ik heb echt geen zin om het nu te bespreken wollah..' zeg ik en ik hang op. Ik doe mijn kleren uit en pak een ander setje. Een lange zwarte jurk met drie kwart mouwen, een zwarte legging eronder & een spijkerjasje. Mijn haren laat ik los en ik spuit een beetje Burberry parfum over me heen. Yes, perfect. Ik loop naar de kamer van mijn moeder. Het is dodelijk stil in huis. Ik hoor bij de deur mijn moeder snikken. Huh? Snel doe ik de deur open. 'Yema (mama) wat is er?' en mijn moeder begint harder te huilen. Ik ben ook zo dom om dit te vragen..
2uur later
Ik heb boodschappen gedaan voor thuis en loop richting het park waar ik heb afgesproken met Karima. 'Hey meid wat heb jij voor een lelijk litteken op je hoofd, je hebt vast iets verkeerds gedaan a kehba!' roept een onbekende marokkaanse jongen naar me. 'Wat is jouw probleem?' zeg ik hardop en ik begin boos te worden. Snel loop ik naar de andere kant voordat hij me achterna komt, maar nee dat heeft geen nut. Ik pak mijn oortjes en zet Broederliefde - Friendzone op. Volume op 100 zodat ik hem niet hoor. Hij staat naast me en maakt rare gebaren. 'Hahahaha ga op je zusje letten man, rare.' zeg ik & gelukkig komt Karima al mijn richting op. De onbekende marokkaanse jongen is al weg. 'Schatjeeee ik heb je zo erg gemist!!' zegt Karima en ze omhelst me. De tranen beginnen te komen omdat ik weer moest denken aan wat er is gebeurd. 'Ik jou ook, laten we naar de Macdonalds gaan, ik ben hongerig.' zeg ik lachend door mijn tranen heen en zo lopen we naar de Macdonalds.We staan wachtend in de rij todat ik onbekend wordt gebeld. 'Karima wacht hier, ik ga even naar buiten ik word gebeld.' Ze knikt en ik move naar buiten. Met trillende handen neem ik op.
'H..hallo?'
JE LEEST
Haram liefde
RomanceDit verhaal gaat over Laila. Ze is een lief knap en vrolijk meisje totdat ze iemand ontmoet waar ze serieus mee wou zijn. Maar alles eindigt al snel in een hel, al helemaal als ze haar eerste liefde genaamd Youssef moet vermoorden.. Kan ze dit doen...