KLİP ÇEKİMİ

280 17 7
                                    

Bangchan dan

Sabah ıyanınca rahat mıyım, rahatsız mıyım belli değil. Ahh dün kanepe de uyumuş kalmışım. Ama Min beden kaşdırmamış ki?
Nedeni belli oldu. Hem o yere oturmuş başını kotuğa dayamış uyumuş kalmış. Koltuktan kalkıp onu uyandırmaya karar verdim. Koltuktan bir yerlerim uyuşmadan kalktığıma göre masaj baya işe yaramış. Hem gayette iyi yapıyor.

Bangchan: Min kalk hadi. Her yerin tutulmuştur.
Min Chai : Beş dakika daha. Uykumu alamadım. Nolur.
Bangchan: Min kalk evini hayranşar sarmış burdan ansıl çıkacağız?
Min Chai : Ne ne demek hayranlar sarmış?

Bir anda ayağa fırladı ve yüzünü buruşturdu. Anlaşılan her yeri tutulmuş. Üzgünüm ama başka türlü kalkmayacağa benziyordu.

Min Chai : Yat kalkta haline şükret. Her yerim tutulmuş hareket edemiyorum doğru düzgün. Yoksa almıştım ayağımın altına. Güleceğine bana yardım et. Hepsi senin suçun zaten.
Bangchan: Neresi benim suçum ya. Her şeyi bana yık sende.
Min Chai : Tabi senin suçun. Dün daha fazla masaj isteyip oraya yatnasaydın herkes yatağında yatardı. Gerçi sana hava hoş. Masaj işe yaramış bana dırdır ediyorsun teşekkür edip yardım edeceğine.
Bangchan: Gerçekten ellerin dert görmesin çok iyi geldi.
Min Chai : Bak hala. Ya yürü yardım etsene.
Changbin: Sesinizden bi uyutmadınız. Napıyorsunuz siz? Daha saat 7.
Min Chai : Aaa öyle mi? Demek yedi. Zaten sinirliyim. Sana patlamayayım. Yürü bana yardım et.
Changbin: Bangchan etsin ben su alıp geri yatacağım.
Min Chai : Changbin yürü şuraya senin bu gıcık arkadaşın yardım etmedi zaten o yüzden senden yardım istiyorum. Beni yatağıma kadar götür her yerim tutulmuş sonra napıyorsan yap.
Changbin: Buraya nasıl geldin peki o halde?
Min Chai : Sorunda bu gelmedim şu varlık yüzünden burda uyumuş kalmışım.
Changbin: O nasıl seninle aynı değil o zaman?
Min Chai : Çünkü o kendisine masaj yaptırarak koltukta uyudu. Bende yerde kafamı koltuğa dayayarak tamam. Bu yüzden benim her yerim tutuk onun değil.
Changbin: Her şey onun yüzündense cezayı ona kes bana değil. Hem iyide masaj yapıyor.
Min Chai : Yardım ediyor olsaydı şu an hala uyuyor olurdun. Neyse sen çık uyu madem. Özür dilerim sesim biraz fazla çıkmış olabilir.

Tekli koltuğa oturup sırtımı yasladı Min. Bende arkasına geçip masaj yapayım bari. Gerçekten kız doğru düzgün hareket bile edemiyor. Ve sessizlik bıraya kadar. Sandalyeyi devirdim.

Min Chai : Bangchan iyi misin? Nerdesin?
Bangchan: Benim için endişelenme. Ben iyiyim. Sadece sandalyenin birini devirdim.
Min Chai : Sormak istemiyorum ama merak ediyorum. Arkamda napıyorsun?
Bangchan: Sana masaj yapacaktım. Hatamı telafi edeyim. Ama sende de suç var niye beni direkt yukarı göndermedin?
Min Chai : Evet hata bende seni kıramadım. Çünkü uykuluyken o kadar tatlıydın ki bende yorgunsun diye masaj yapmaya devam ettim. Senin suçun yok aslında. Ben uyumuş kalmışım.

Ne diyeceğimi bilemedim doğrusu. Masaj yapsam mı? Min kendi kendine fısıldadı.

Min Chai : Tek suçun uykuluyken fazla tatlı ve fazla yakışıklı olman.
Bangchan: Bir şey mi dedin anlamadım?
Min Chai : Hayır. Bir şey demedim. Masaj yapmana gerek yok. Sende git uyu hadi. Bende şimdi kalkarım. Alışkınım sürekli tutulmuş vücudla gezmeye.
Bangchan: Emin misin? Bence masaj yapmalıyım. Yapıyorum.

BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin