Min Chai dan
Uçakta Bangchan la konuştuktan sonra neredeyse full uyudum. Çok iyi geldi o kadar yorgun ve uykusuzmuşum ki anlatamam. İnmek için Bangchan beni kaldırdığında onon omuzumdan mı kalktım ben. Uyku sersemiyken dikkat edememişim. Otel odama bile zorla geldim. Valizimi de çantamı da Bangchan getirdi saolsun. Biraz uyuyup yorgunluğumu atmam lazım yoksa yemekte uyuyup kalırım.
Kapın³ kadar oluyor o çıkalı? Klip yorumlara açıldı mı?
Changbin: Bi 4 saat oluyor. Evet klip yorumlara açıldı ama sen bunu nerden bildin?
Min Chai: Bana bir saat ver Changbin onu bulup getiricem. Bana güven.Tam tahmin ettiğim gibi. Klibe yapılan yorumlar yüzünden. Nerde olabilirsin Bangchan. Nolur geç kalmış olmayayım. Lütfen daha vaz geçniş olma bizden.
Yakışıklı Serseri aranıyor
...sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz.
Min Chai- Beni dinleyeceğini biliyorum. Tabi eğer hala bizden benden vazgeçmediysen. Senden biraz beni dinlemeni istiyorum. Arkada bıraktığın onca endişeli insanı boş verdin diyelim hadi. Ben beni düşünmedin mi? Daha klibimizi bile izleyemedim. İlk izleyişimde yanımda olmanı istiyorum. Bana destek olacağına söz vermiştin bende sana inanmıştım. Beni hayal kırıklığına uğrattın. Hem de daha yeni birbirimize alışmışken. Beni ikna etmek için söylüyorsun diyeceksin ama ben senin omzunda uyumayı çok sevdim. Daha seninle yapacağım çok şey vardı benim. Daha senin yapacağın bir sürü şarkı, dans koreografisi vardı. Şuan nedense yüksek bir yerde seni telaş ve endişeyle arayan onca insanı gördüğünü hissediyorum. Ve sen o insanları hiç düşünmüyorsun. Düşünsen şuan çıktığın yerden inerdin. Hadi beni geçtim onları korkuttuğun için vicdan azabı duymayacak mısın? Bana lütfen bir saat ver ve hala yaşamaya devam et. Eğer bir saat sonunda hala atlamaya karalıysan beni ara nerede olduğunu söyle gelip ben seni aşağı atacağım. Yoksa şuan hissettiklerimin acısını başka türlü çıkaramam.
Artık telefonu kapattım ve işe koyulma vakti. Umarım Bangchan ben senden vaz geçmeden sen hayattan vaz geçmessin.
Maskesiz otelden çıkıp sokaklara doğru koşmaya başladım. Video yapacağım. Hayata bağladığı insanlarla konuşarak. Hemen kayda başladım.
Min Chai: Sana bir soru sorabilir miyim küçüğüm?
X: Evet abla sor.
Min Chai: Sen stray kids i biliyor musun?
X: Eveet abla. Hem de nasıl tahmin bile edemezsin. İsmini söyleyemiyorum ama liderleri var ya o benim rol madelim. Ben onun gibi olmak istiyorum.
Min Chai: Neden rol model olarak onu seçtin?
X: Çünkü o çok güçlü. Kaslarını gördün mü hiç sen onun.
Min Chai: Evet gördüm gerçekten de güçlü görünüyor.
X: Sadece o da değil arkadaşlarına da destek oluyor. O da çok güçlü demek değil mi? Hem onun kadar yakışıklı olursam senin gibi güzel kızlar da bana hayran kalır.
Min Chai: Çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldun.Stray Kids yazan bir tişört giyen bir kız gördüm. Onun yanına gittim.
Min Chai: Sizinle Stray Kids için soru cevap yapabilir miyim?
X:Kayıtta mısın? Evet. Yapalım.
Min Chai: Hangi üyeyi seviyorsunuz?
X: Aslında hepsi bu zaten belli oluyordur. Ama Bangchan benim için bir başka. Her konsere gidişimde sahneye yaklaşmaya çalışıyorum. Kaslarını görebilmek ve ona evlilik teklif edebilmek için. Hele o utanması yok mu beni benden alıyor. Bir de ona sen ölmellisin mesajlarını atanları ben öldürmek istiyorum.
Min Chai: Teşekkürler. Grubun görmesini sağlayacağım.
X: Ama sadece bir soru sordun.
Min Chai: Ama siz aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz.Kızla konuştuğum yerden uzaklaşıp tekrar kayda girdim.
Min Chai: Sakın ama sakın Bangchan bu kızı görünce oradan uzaklaş. Uzaklaşamadın başka bir üyenin başına sar. Bunu hiç gözüm tutmadı. Hele ki kasları değişi. Sen beni dinle bundan kaç. Ve kız öyle konuşunca kıskandım seni. Neyse videoya devam.