Dans yarışması gününde haberler kaldırıldı bir özür yazısı yayınlandı. Sakin birkaç gün sonunda Nim amca aradı.
Min Chai: Efendim Nim amca bir şey mi oldu?
X: Ben PD nin arkadaşı size haber vermemi istediler. PD geçirdiği kalp krizi sonucu bu gün vefat etti. Cenaze töreni birazdan yapılacak.Bu adam benle dalga mı geçiyor. Ne kalp krizi ne ölümü birazdan mı tören.
Bütün sektör, tanıdıkları, arkadaşları, sözde ailesi, tanımadığım daha bir çok kişi burada. Aile bildiğim herkes hayatımda bir süre bulunup beni terk ediyor. Annem, babam, dedem ve nenem, şimdi de Nim amca. Kısa bir süre olmuş olabilir ama bana çok iyi davrandı beni koruyup kolladı kendi kızı bildi. Bana gösterdiği sevgi her şeye bedeldi. Ama ağlamayacağım o bunu istemez. Babam da istemez. Artık güçlü olma vakti.
X: Bayan Min müsait misiniz?
Min Chai: Evet müsaitim ama siz kimsiniz?
X: Ben Bang PDnim in avukatıydım. Sizinle konuşmam gerekenler var.
Min Chai: Tamam buyrun oturun konuşalım.
X: Aslında şirkete geçsek daha iyi olur Bayan Min.
Min Chai: Bana Min Chai de.
X: Peki! Konular önemli ve acil bir kaç evrak var o yüzden.
Min Chai: Tamam.Şirkette toplantı odasına geçtik.
X: Bay PDnim evinizin tapusunu sizin üstünüze geçirdi. Ve atmanız gereken bir kaç imza var.
Min Chai: Birkaç imza sorun değil. Atalım.
X: Sadece bu kadar değil Min Chai bütün mal varlığını sana bıraktı.
Min Chai: Niye bana bıraksın ki onun ailesi var buna karşı çıkacaklardır. Ve bende kabul edemem böyle bir şeyi.
X:Bay Nim zaten kabul etmeyeceğinizi ve böyle düşüneceğinizi söylemişti. Ailesi buna karşı çıkamaz çünkü Bay Nim gerekli olan imzaları attı. Senin imzaların kaldı. Ve birde sana ses kaydı var."Min Chai bilirsin seni kızım bildim. Ve ailemde servetimin peşinde. Ölsem de alsalar diye bakıyorlar. O yüzden onlara hiçbir şey bırakmadım. Hem sen benim değer verdiklerime değer verir gözün gibi bakarsın. Bende sana güveniyorum. Bunları kabul etki gözüm arkada kalmasın kızım."
Kafamı sallayıp kağıtlara uzandım konuşması beni duygulandırdı. Ne yani ben imza atınca şirket benim mi olacak?
X: Min Chai ne kadar çabuk imza atarsan bende o kadar hızlı işleme koyarım ve aile sana zorluk çıkartamaz.
Avukata bakıp kağıtları imzaladım. Bana işlemleri bitirince mesaj atacağını söyledi. Toplantı odasında oturdum. Olanları düşündüm. Şu iki ayda ne olmadı ki?
Çalışanlarla konuştum kimseyi kovmayacağımı ve işe almayacağımı söyledim. Düzenden memnunum. Konuşmam gereken iki grup var. STRAY KİDS, BTS.
Üyeleri toplantı odasına çağırdım. Onlarla konuşmam lazım.
Min Chai: Sizi böyle bir günde alelacele çağırdığım için üzgünüm ama konu önemli. Olaylardan haberiniz vardır. Ve yönetimin değiştiğini mutlaka duymuşsunuzdur.
RM: Evet biliyoruz sizde bizi yönetimle tanışmak için çağırdınız.
Min Chai: Evet sizi bunun için çağırdım. Yönetim size karışmayacak değişen bir şey yok. Programınız ve planlarınız belli. Tek değişen şey yönetim. Aynı asistanınızla çalışacaksınız. Eğer bir sorun olursa bana söylemeniz yeterli ben hallederim.
RM: Siz mi? Tam olarak siz kimsiniz?
Min Chai: Değişen yönetim benim. Doğruya adımı söylemeyi unuttum. Ben Min Chai. Tanıştığımıza memnun oldum. Ve artık gitmeliyim.
V:Bu daha yirmi yaşında ve tecrübeli bile değil.
RM: Sussana duyacak.
Min Chai: Hayır konuşsun susturmayın. Söylemek istediklerinizi söyler misiniz Bay V.
V: Hemen. Daha yirmi yaşındasın tecrüben yok sen nasıl bu şirketi yöneteceksin. Bizi batırmayacağını nerden bilelim?
Min Chai: Haklısın Bay V şirketin batıp batmayacağını bilemem. Ama batmaması için her leyi yaparım. Şirket bana emanet. Ve ayrıca daha Kore ye ilk geldiğimde Nim amca bana iş teklifi olarak sizin asistanlığınızı ve kendi menajer yardımcılığını sunduğunu farz edersek bence ben sizi seçmeme hakkına sahip olacak kadar tecrübeli ve iyiyim sanırım.
Jungkook: Sen o musun şirkette bağıran bütün şirketin konuştuğu kim BTS i reddeder dediği.
Min Chai: Evet ta kendisi kanlı canlı benim.
Jimin: Ben sevdim. Tea ye boyunun ölçüsünü gösterdi. Mümkünse daha çok görüşelim.
Min Chai: Mümkün çünkü aynı şirketteyiz.