Klip yayınlandıktan sonra tatil yapacağız. Ama önceBangchan la olan konuşmam sonucunu söyleyeyim. Hazırlanıp yurda gittim. Zili çalmadım zaten ben kapıya gelince Bangchan hemen açtı. Bielikte pasta yapıp salonu süsledik. Changbin hariç diğer üyeleri kaldırdık. Saat tam sfır olunca iki kişi odaya konfeti patlatarak girdi. Ben de elimde pasta ve hediye paketiyle yanan mumlarla girdim. Changbin korkudan yataktan düşmüş kıyamam ya.
Min Chai : Hadi gel Changbin mumları üflede salona geçelim.
Changbin: Bu senin planın mı beni doğum günümde öldürmeye mi çalışıyorsun?Söylenmeleri bitince mumları üfledi. Diğerleri alkışladı.
Changbin: Ye korkudan dilimi yutsaydım, ya kalbim dursaydı, ya nefes almayı unutsaydım ne yapacaktın? Vicdan azabından uyuyabilecek miydin?
Min Chai : Abartma Changbin beni de yaptığıma pişman etme. Saydıkların oldu mu hayır. O yüzden süprizin tadını çıkar.Herkes hediyelerini verdi. Changbin hepsine bir yorum yapıp beğenmediğini dile getirdi. Tabi kimin hangi hediyeyi aldığını bilmiyor.
Changbin: Sende hediyeni verde seninkinede bakayım.
Min Chai : Sen zaten bütün hediyelere baktın. Bu bizim sana ortak hediyemiz. Bir tişört üstünde lunaparkta köle kazandığını belirten bir fotoğraf bulunan tişört. Al den ve diğerleri gibi beğenmediğini söyle. Yoksa ben hediyemi geri alır başkasına veririm.
Changbin: Ama bu çok güzel nasıl beğenmedim diyebilirim ki?
Min Chai : Bangchan bereyi alıp sen kullanabilirsin. Kendi ellerimle ördüm. Güle güle kullan.
Bangchan: Doğum günüme de daha vardı ama çok güzel. Düşünüpte kendi ellerinle yaptığın için çok teşekkür ederim. Gel bir öpeyim.Eğilip yanağımı uzatacaktım ki Changbin araya girdi ve kafamı ittirdi.
Changbin: Orada durun bakalım. Hediyeme dokunma sakın Bangchan. Ve ilk ben yani doğum günü çocuğu öpücük almadan kimse alamaz. Hatta benim dışımda kimse alamaz. Dünden bir tane daha var unutma.
Changbin in iki yanağınıda öptüm. Pastayı tabaklara dağıtıp kendi dilimimi yedim. Dünden de yorgun olduğum için erken yattım. Yurtta fazla gelen odayı Nim amca benim olsun diye o odayı yaptırmış. İşimiz gazla geçe kalırsa burda kalabileyim diye.
Changbin: Min kalk! Min kalksana! Çok önemli!
Min Chai : Yine mi ya? Bagchan yine mi hayranlara yakalandı?
Changbin: Ne hayranı kalkta söyleyeyim.
Min Chai : Bir uyutmadın Changbin noldu yine?
Changbin: Klip yayınlanmış menejer hanım tatile gidiyoruz.
Min Chai : Ee ne var bunda?
Changbin: sen hariç herkes hazır.
Min Chai : İyi bensiz gidin o zaman.
Changbin: Eğer öyle bir şeye kalkışırsak Bangchan kellemizi gövdemizden ayırır.
Min Chai : Neden bu her zaman gittiğiniz tatil değil mi işte. Bir iey yapmaz.
Changbin: Onu tanımıyorsun. Kalk evine git ve hazırlan. Yoksa kendi tatilimize geç kalacağız.
Min Chai : Tamam biriniz benimle gelsin eve kadar. Eşyaları buradan kendisi benim evimden binsin. Ben aşağı inesiye kapıda olsun şanslı kişi.Yataktan kalkıp düzelttim. Tatile gideceğimizi biliyordum ama bugün olduğunu değil. Aşağı indiğimde Bangchan kapıda bekliyordu.
Min Chai : Hani senle mi gideceğim?
Bangchan: Başka bir yakışıklıyı mı bekliyordun?
Min Chai : Hayır sadece sen planlı tatilleri seversin ya daha fazla hazırlanacağını düşünmüştüm.
Bangchan: Sen bunu nerden biliyorsun?
Min Chai : Sence?
Bangchan: Bilmiyorum söyleyecek misin?
Min Chai : Söyleyeyim dedim ya hakkında araştırma yaptım diye. Ve merak ediyorum da neden bana dürüst olmadın?
Bangchan: Hangi konuda?
Min Chai : Dürüst olmadığını kabul ediyorsun yani? Şu konuda baştan aşağı sen konusunda!
Bangchan: Olmadım çünkü belli bir neden yok. O an içimden öyle geldi. Biliyorsundur ki mottom hayatın tadını çıkar!
Min Chai : Hayatın tadını çıkar!