Bangchan dan
Bu kız iyi mi bir anda noldu ki. Acaba ben mi bir şey söyledim. Changbin e sorsam tekrar kölesi olmam karşılığı cevaplar ve alay eder. Ve bu hiç iyi bir şey değil. Neyseki ben istemeden o numarasını verdi de ben ona sabah mesaj atarım.
Ne konuşacaktı benimle acaba. Şimdi mesaj atsam fazla mı yüzsüzlük olur. Zaten herkes içinde öpücük istedim. Bu ben bile değilim. Ben olsam bende bana soğuk davranırdım. Ama önce yakın da davranmazdım. Sadece bir şaka için bunları yapıyorsa sevgilisine neler yapıyordur. Benim bile nefesimi kestiyse. Ah çık şu konu kafamın içinden.
Yarın yorucu ve yoğun bir gün olacak ve ben uyuyamıyorum. Her yerim ağrıyor. İlk defa olmuyor ama daha fazla hissediyorum. Krem kolumun ağrısına iyi gelmişti oysaki. Keşke alsaydım. Elim ister istemez cebime giderken oradan krem kutusu çıktı. Ama ben almamıştım ki. Min koymuş olmalı ama nasıl hissetmedim. Bir de Min diyorsun. Uyu artık Bangchan.
Min Chai dan
Sabah uykusuzluktan gözümü açamadım. Biraz kendime gelmeyi bekledim. Dünden sonra gayet iyiyim. Ama bu benim içimde olan bir şey. Aslına bakarsanız bu benim boş durmayı sevmediğim için kendimi meşgul etmek adına yaptığım şeylerden kalan bir adını bende koyamıyorum. Mesela yetimhanede biz skeçler yazar ve oynardık. Bu benim tiplemelerimden biriydi asi kız istediğini alan. İşte bazen bir şekilde o anlara gidip o karaktere bürünüyorum ama bu sevdiğim bir şey değil. Kişilik bozukluğum yok psikolağa gittim. Psikolok bunun bir travmadan olduğunu söyledi eğer travmamı hatırlar ve yüzleşirsem geçecekti ama geçmedi. Oyun esnasında beni öpmüştü dudaktan partnerim. Böyle bir seneryo yokken. Sonrasında ben daha başka hobiler edindim.
Dövüş kursuna gittim kendimi korumak adına. Bangchan a yaptığım hamle buradan geliyor. Okçulukla uğraştım, yemekler yapmayı öğrendim, el işi sanatları kursuna gittim ve bir de dans kursu var tabi. Atış yapmayı canımı sıkan şeyler olduğunda yapardım. Mesela şimdiki durumlar da ama burada öyle bir yer var mı bilmiyorum. Varsa kayıt yaptıracağım yoksa arka bahçeme hedef tahtası koyduracağum.
Yemek yapmayı hala sürdürüyorum bu bana iyi geliyor. Ve başkalarının yapmasını beklemiyorsun. Özellikle pasta kurabiye yani hamur işlerine bayılırım. Elim lezzetlidir. Sizde bunu anlamışsınızdır üyeler bayıla bayıla yedi dünkü kahvaltıda.
El işleri orada örgü örmeyi, dikiş dikmeyi, eskileri yenilere dönüştürmeyi, yeni şeyler dikmeyi öğrendim. Bu en uzun vakit geriçirdiğim kurstu. Bueada ördüğüm şeyler bar kendime ya da diktiğim ama burada daha giyemedim. Zaten ördüklerim fazla uzun değil giyince göze batıyorlar. Ben göz önünde olmayı pek sevmem. Sadece arkadaşlarımla vakit geçiririm ya da bunlarla vaktimi doldururum.
Dans kursu orası biraz sorunlu geçti. Hocamız bir sapıktı ve anlarsınız işte bıraktım. Başkaları kendini ellettirmekten zevk alıyor olabilir ama ben değil. Dans ediyorum koreografi üretebiliyorum ama fazla iyi olmuyor. Sadece yapıyorum onu.
Ve sanırım bir de bunlara fotoğrafçılık eklemeliyim. Dünkü odayı gördükten sonra orayı mutlaka kullanmalıyım. Nim amca ile konuşup bu aldığım kararları anlatım bir onay bekleyeceğim. Minho yu beklemeyeceğim zaten dün geç dağıldık yorgundur.
Min Chai : Uyanık olup olmadığını bilmiyorum ama beni almana gerek yok. Şirkete kendim gideceğim sende dinlen bu gün.
MinMin: Emin misin hemen hazırlanıp çıkabilirim.
Min Chai : Eminim sen yat uyu dinlen tamam?
MinMin: Peki madem sen öğle diyorsan. Ama bir şey olursa hemen ara gelirim.
Min Chai : Tamam hadi görüşürüz. By
MnMin: Görüşürüz dikkat et.