EĞLENCE

249 14 7
                                    

Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Atıştırmalıkları ve eşyalarımı önden şoförle gönderdim. Önce Stray Kids e gidecektim.

Kapıyı yavaşça anahtarla açıp önce salona gidip ışıkları açtım. Tam arkamı dönünce Bangchan kapıda dikilmiş tişörtü olmadan bana bakıyordu.

Min Chai: Sence kapıyı açanı merak edip bakmaya böyle gelmen ne kadar mantıklı?
Bangchan: Neden bu kadar erken bir saatte geldiğini sorabilir miyim?
Min Chai: Hadi diğerlerini kaldıralım anlatacağım.

Burada ki odamdan megafonu alıp alarmı açtım ve biraz bekledim. Homurdanmalar duyulunca konuştum.

Min Chai: Günaydın SKZ! Bir haftalık tatilinize bir an önce başlayabilmek için sizi bu kadar erken kaldırdım. Herkes yarım saate hazır olup BTS yurduna gelsin. Gelmeyen tatilde burada kalır.
Changbin: Benim biricik kardeşim canımdan öte arkadaşım bize bir haftalık tatil mi planlamış? Kızım ben seni öperim.
Min Chai: Öyyy! İğrençsin Changbin hadi hazırlanın beklemeyiz.

Burayı halledip BTS yurduna gittim. Yurdun anahtarı olmadığı için kapıyı çaldım el mecbur. Uzun uzun çalışların ardından Suga kapıyı açtı.

Min Chai: Günaydın Sugar. Hadi diğerlerinide kaldıralım. Hazırlanın bir an önce size bir haftalık tatil planı yaptım.

Sadece kafasını salladı ama sevinmişe benziyordu. Megofonumu çıkarıp aynı şeyleri yaptım ve söyledim.

Jimin: Sen ciddisin? En sevdiğim menajerim sensin. Bunu daha önce söylemiş miydim?
Min Chai: Birazdan SKZ gelir acele edin uyumaya yolda devam edersiniz. Hazırlanamayı beklemeyiz. Acele edin.

Jungkook bir tepki vermeyince odasına gittim.

Min Chai: JK! Muzlu sütüm uyandın biliyorum ve söylediklerimde ciddiyim. Ve muzlu sütüm diyince sırıtma. Eğer şimdi kalkıp hazırlanmaya başlamassan sana tatil boyu muzlu sütü yasaklarım.

Hemen tehtid edince hızlıca kalkıp bana baktı.

JK: Günaydın canım menajerim. Biricik menajerimiz. Demek bir hafta tatil. Ben hazırım bile. Ama yolda omzunda uyumama izin vereceksin. Yolda uyursunuz dedin.

Yataktan kalkıp yanağımı öptü. Sonrada Jimin in sesi geldi.

Jimin: Ben Kook kalkmaz diye sana yardıma geleyim demiştim ama anlaşılan güzel tehtid etmişsin oda sana yalakalık yapıp öpüyor. Tam olarak ne dedin acaba?
Min Chai: Tatil konusunda ciddi olduğumu hala uyuyor numarası yapmaya devam ederse muzlu süt yasağı koyacağımı söyledim.

İkimizde kahkaha atmaya başlayınca Jungkook bize yastık atmaya başladı biz de dışarı çıktık. Şimdi nasıl gideceğimize karar vermesi var. Dört grup gidecektik.

Yongi,Hoseok , Felix, Hyunjin
Jin, Namjoon, Jimin, Taehyung
Han, Jeongin, Lee Minho, Seungmin
Bangchan, Changbin, Jungkook, ben. Malum Jungkook a sözümüz var. Yol boyunca zaten ikimizde uyuyacaktık. Birbirimize kafamızı dayayarak uyuduk.

Eve geldiğimizde Changbin bizi kaldırdı. Benim daha çok uykum vardı.

Min Chai: Jiminnie lütfen beni götürür müsün? JK kabul etmedi.
Jimin: Gel!

Sırtımda çantam olmasına rağmen koşup sırtına atladım. Çünkü eğilmişti neyapabilirim.

Min Chai: Canım abiciğim canım Changbin im lütfen bir şey söyleme.

Diğer herkese baktığımda yorgun olduklarını fark ettim.

Min Chai: Herkes bir odaya yerleşsin zaten eşyalarınız yerleştirilecek. Güzel bir uyku çekin sonra yemek yeriz ve akşam film izleriz.

BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin