PEKİŞEN DUYGULAR

235 16 2
                                    

Min Chai dan

Tatil herkes için zor geçti. Herkes gününü Bangchan ile geçirmek için can atınca sürekli kavgalar Bangchan ın arada kalması ve benim onları ayırmaya çalışmamla geçti.

Şimdi ise konserler için yoğun bir çalışma içindeyiz. Üyeler sürekli şarkı ve dans provalarında. Stilistler sürekli bir tasarım peşinde. Teknik ekipse ışık ses sistemlerini, platformları kontrol ediyor. Bende hepsi arasında mekik dokuyorum.

Yarın bir konser var. Üyeler bugünkü çalışmasını bitirdi. Stilistler kostümlere son dokunuşları yapıyor. Teknik ekipse sistemleri kurdu ve hazır hake geldi.

Üyelerin yanına gidip çıkacağımızı söyleyeceğim.

Min Chai: Akşam bana gelmeye ne dersiniz? Önceki gibi yapabiliriz. Kalmak isterseniz kalır istemezseniz kalmazsınız. Ne dersiniz?

Son kısımda Bangchan a bakıp konuştum. Sonuçta herşey ona bağlı ve önceki sefer baya kavgalı geçmişti. Uzun süre konuşmayınca kolundan tutup prova odasından çıkardım. Gelmelerini istiyorum çünkü. İkna çalışmaları başlasın.

Min Chai: Gelmek istemiyorsun konuşmamandan belliydi.
Bangchan: Susma nedenim sana nasıl söyleyeceğimi düşünmemdi. Gelmemizi istediğini biliyorum.
Min Chai: Neden gelmek istemiyorsun? Geçen seferki kavgalarsa bunu aşabiliriz. Malum baya bir yol kat ettik.
Bangchan: Senin geçen sefer giydiğin pijama  takımı ile üyelerle bir ortamda bulunmanı istemiyorum.
Min Chai: Tek sorun bıysa o kolay. O takımı giymiyorum artık. Zaten havalar soğumaya başladığı için daha kalın ve daha uzun giyiniyorum. Tek sorunda hallolduğuna göre geliyorsunuz demi. Ha bu arada kafanı sallasan yeter zaten göreceklerdir.

Kafasını çevirip odanın kapısından bize bakan üyülere döndü. O dönünce hemen geri çekildiler. Bunu mutlaka görmem lazım çünkü o hızla biri mutşaka düşmüştür. Hemen kapıya gittim. Ve tahmin ettiğim gibi Jeongin yerede. Elimi uzatıp yerden kaldıracaktım ki Bangchan hemen onu tutup kaldırdı.

Min Chai: İyi misin? Bir şey olmadı demi?
Jeongin: Teşekkür ederim iyiyim. En azından birileri iyi miyiz soruyor.

Bunu Bangchan a bakarak söyledi. Bozuldu mu şimdi ona?

Bangchan: Sakın bak. Jeongin konserler öncesi sakatlık yaşamayalım. Hem bize hem Min Chai ya büyük sorun olur. Hadi hazırlanında çıkalım.
Seungmin: Biz hazırız zaten.
Changbin: Senin Min Chai nın ikna yeteğinden kaçamayacağını biliyoruz.
Lee Know: Asıl sen hazırlanda çıkalım.

Ohaa! Bunu ben bile beklemiyordum. Ben ikna edemeyebilirim de diyordum. Bunlar dünden hazırmış.

Arkamı dönüp Minho yu aradım.

MinMin aranıyor

Min Chai-Nerdesin MinMin?
Minho-Şirkete geliyorum kapıda sayılırım.
MinMin-Bizde kapıya geliyoruz. Bana geçeceğiz sende gel. Kapatıyorum.
Minho-Tamam gelirim.

Kapıdan çıkınca Minho da geldi zaten. Kapıyı açıp üyelerin binmesini bekledim. Üyeler binince kapıyı kapatıp öne oturdum.

Markete uğrayıp bazı şeyler aldık. Eve gelince üyeleri geçenki sefere göre odalara yolladım. Minho ve bende yemekleri hallettik. Masayı hazırlayınca birlikte yukarı onları indirmeye çıktık. O ilk iki odaya ben son iki odaya bakacaktım. Seungmin ve Jeongin ile kapıda karşılaştım. Aşağı inmek üzerelermiş. Diğerodanın kapısı açtım ve hiç şaşırmadım. Beyefendiler uyumaya gelmiş. Onlar şimdi görür. Minho ya baktım. İkinci odanın kapısını açıyor.

Min Chai: Gelsene bi MinMin.
Minho: Nolduki? Bir sorun mu var?
Min Chai: Çok hayranları olan iki sorunumuz var.

İkimizde gülmeye başladık. Kendi odasına girdi sıra bende. Önce Changbin in kulağına fısıldadım.

BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin