B4."Geleceğe Umut."

790 36 3
                                    

"Geçmiş kirli gelecek umutlu."

Sezen Aksu~Erkek Güzeli.

____________________________________

Berzan ağa gözlerime öyle bir bakıyordu ki elimde olsa şuan kendi canımı kendim alırdım yanaklarım alev alev yanarken yutkunmaya çalıştım tam arkamı dönüp gidecektimki sesi ile adımlarım durdu."Elfesya yürü."

Bana sonkez bakarken merdivenlerden inmeye başladı çok geçmeden arkasından inmeye başladım.

Uçurumun başında ikimizde dururken uçurumdan aşşağı baktım çok derindi."Hayırdır ağam aşşağımı atacaksınız beni."

Göz göze gelirken gülümsedi arabanın etrafında dolanıp bagaja gitti çok geçmeden elinde bir cul ve büyük bir minder ile gelirken yere serip koydu sonra iki kadeh ve şarap getirirken ayakkabısını çıkarıp mindere oturdu göz göze geldik."Korkma atmam aşşağı."

Kıkırdadım çok geçmeden elini yanındaki boşluğa kattı ikiletmeden yanına otururken iki kadehi doldurdu birini bana uzatırken diğerini kendi aldı bakışları uçuruma gitti."Gizlisin."

Kadehten bir yudum alırken sesi ile bakışlarım ona değdi."Saklısın ve ben seni çözemiyorum."

Yutkundum gözlerime değdi kahve hareleri."Seni her çözmeye çalıştıkça sen yeniden bir oyun kuruyorsun ve kendini saklıyorsun."

Soğuk tenimi delip geçerken gülümsedim.

"Güzelsin çok güzelsin her erkeğin düşleyeceği kadar."Yanaklarım yanmaya çoktan başlamıştı.

"Ama sen benimken hiçbir erkek seni düşleyemez sen benimsin ve seni düşleyen erkeğin nefesini keserim."Boğuk sesinden çıkan kelimeler çoktan kalbime taht kurarken yutkundum büyük bir yudum içerken bakışlarım uçuruma değdi ama o bana baktı.

"Ebru'yu seviyorsun ağam çocuğun olmadığı için benimle evlendin."Güldü.

"Senden saklamayacağım ebru ile aramda seninle yaşadığım geceki ilişki olmadı ben seninle birlikte oldum ebru ile iki senedir birlikte olmuyorum dokunmuyorum."Gözlerim ona değerken uçuruma baktı.

"Anlaşmamız öyle."İçim biraz rahatlarken başımı salladım.

"Peki ebru neden bunu kabul etti kendine kısır diyorlar."Göz göze geldik.

"Bu yola çıkarken biliyordu sözleşmede yazıyordu ve bunu bile bile çıktı şimdi karşıma çıkıp benden birşey beklemeye hakkı yok."Başımı yeniden sallarken aklımdaki soruyu sordum.

"Ozaman başkasını seviyorsun."Başını sallaması ile bakışlarımı ondan çektim için alev alev yanıyordu.

"Ozaman ebru veya beni değil onu alsaydın."Gülümsedi hissettim.

"En güzel günlere kavuşmak için tozlu ve çivili yoldan geçmek lazımdır umudunu kirletmemek lazım bende bu yolda giderken birkaç kişiyi onun için ezip geçiyorum."Gözlerim dolarken kendimi tuttum.

Saatler geçmişti kaçıncı kadehti bilmiyorum başım acayip dönerken birinin beni kucağına aldığını hissettim yürüdü kokusu burnuma dolarken gülümsedim."Gelde eğ eğ şu asi başını kaçırma gel şu olgun yaşını."

Dilimden çıkan şarkı sözü ile gülümserken beni koltuğa oturttu sonra kemerimi bağladı midem bulanıyordu kusmak istiyordum heryer çiftti."Berzan."

Bakışları bana değerken parmaklarım sakallarını buldu hıçkırdım."Yağızım yiğidim erkek güzelim."

Gülümsedi gamzeleri çıkarken gülümsedim gamzeleri neden kalbimde kelebeklere sebeb oluyordu."Çok yakışıklısın berzan."

BERZAN AĞA.(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin