"İhanetin Affı olmaz küçük kız çocuğu."
Çağan Şengül~Tablo.
____________________________________
Aradan iki gün geçmişti ses seda yoktu berzan ortada yoktu ben ise abimin dedemin ona verdiği konakta duruyordum agliyordum uyumuyordum uyuyamıyordum çünkü kabuslar görüyordum uykularım haram oluyordu.
Merdivenlerden zorla inerken abim ile bakıştık."Birşeyler ye artık elfesya halin kalmadı."
Başımı sallarken masaya oturdum abime baktım."Berzan'dan haber yokmu."
Kaşları çatılırken başını sağa sola salladı derin bir soluk aldım zorda olsa birkaç lokma yemeye başladım.
Gece mardin'e çökerken odamdan çıkmadım midemde sadece sabahki kahvaltı vardı oda zorla yemiştim pencereden dışarı bakarken parmaklarımın arasindaki sigarayı dudaklarıma götürüp büyük bir duman çektim o esnada telefonum çaldı arayana baktığımda yabancı numaraydı açmak istemesemde kalbimden bir ses aç diyordu ve bende öyle yaptım açıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Elfesya."Bedenim kaskatı kesildi nefesimi tuttum kalbim hızla attı gözlerim doldu berzan derin bir soluk almaya çalıştı ama beceremedi.
"Elfesya ses ver vaktim az."Yutkunamadım derin bir soluk alırken titreyen dudaklarım aralandı.
"A-ağam."Zorlukla konuşurken nefes almaya çalıştı berzan derin bir şekilde acı içinde öksürürken kaşlarım çatıldı.
"Ağa'n ölsün yoluna."Nefes nefese konuşurken sol gözümden yaşlar aktı gözlerimi sıkı sıkı kapattım.
"Elfesya sana vereceğim adrese abin seni getirecek orda bekliyorum seni sana herşeyi anlatacağım ama inat etme gel."Nefes almaya çalıştım ama nafileydi.
"Gelmem berzan sen beni boşadın."Acı içinde inledi ne haldeydi nerdeydi.
"Öyle san dediğimi yap gülüm bekliyorum seni."Başımı salladım görmesede.
"Şuan kapatmam lazım s.."
"Kapatma berzan."Zorlukla konuşurken ağlamalarım şiddetlendi.
"Şuan değil gülüm şuan değil."Telefon suratıma kapanırken gözlerimden daha çok yaş aktı abim hızla odama girerken göz göze geldik.
"Hazırlan elfesya gidiyoruz."Kaşlarım çatılırken dolabıma girdi eşyalarımı valize koymaya başladı.
"Nereye abi."Elindeki siyah elbise ve siyah şalı bana attı.
"Hazırlan çabuk soru sorma."Bağırması ile başımı sallarken valizimi alıp dışarı çıktı hızla siyah elbisemi giyerken siyah şalımı başıma geçirip çantamıda alıp odadan çıktım.
Geldiğimiz şehir büyük bir şehirdi gecenin karanlığı sarı saçlarıma vururken abimi takip edip arabaya bindim."Neredeyiz ve nereye gidiyoruz."
Abim bana baktı.
"Urfa'ya geldik birsüre burda saklanacaksınız sonra halledeceğiz."Kaşlarım çatılırken abim arabayı hızla sürmeye başladı.
"Niye saklanıyoruz."Abim sesiz kalırken yola devam ettik.
Taşlı dar sokağa girerken abim eski bir evin önünde durdu gözlerine baktığımda nefes alıp verdi."İn ve içeri gir o sana herşeyi anlatacak sakın korumasız dışarı çıkma."
Başımı sallarken arabadan indim korumalar valizimi alırken içeri girdim karanlık odada yürürken büyük salon gibi biryere girdim kimse yoktu diğer kapısı kındırık olan kapıyı açıp girdiğimde elimdeki çanta yeri boyladı berzan yatakta uyuyordu en önemlisi karın bölgesi ve omzu sarılıydı kaşları çatık uyuyordu hızla yanına yatağa oturduğumda hızla çıkardığı silahı bana doğrulttu ama beni görmesi ile silahı yanındaki komidine koydu."Sesiz neden geliyorsun elfesya vurabilirdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAN AĞA.(+18)
AksiYağmur yağdı. O gece mardin bana ağladı. "Oysa bir umuttu senin aşkına tutulmak ama sen beni o sevdada boğdun."Yeşil gözlerim onun kahve harelerine değdi. "Sen ebruyu bile kabul ettin ama beni asla sevmedin berzan ağa."Sesizleşti bedeni kaskatı kesi...