B9."23.07.2018."

433 28 1
                                    

"Doğum günümde terk edildim ben benim için ilk ve sonkez kutlandı doğum günüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Doğum günümde terk edildim ben benim için ilk ve sonkez kutlandı doğum günüm."

Musa Eroğlu~Mihriban.

____________________________________

Sıcaktı şehir tenime çarpan mardin sıcağı ile odamın balkonuna oturdum yine dedemin gözüne görükmemem lazımdı ve bende herzaman yaptığım gibi balkona oturmuş leptopu elime almıştım bir filim açarken izlemeye başladım.

Kaç saat geçti bilmiyorum filime dalmıştım karanlık mardin'e çoktan çökerken yerimde gerneştim elimi geriye doğru atarken bir inleme sesi doldurdu kulaklarımı."Ahh."

Kalın erkek sesi ile yerimde sıçrarken yanıma baktım elimle damağımı kaldırırken berzan ağa yanımda oturmuş yüzüne elini götürmüştü."Ya adam sen neden sesiz oturuyorsun aklım çıktı."

Bana baktı ve sonra güldü.

"Napayım fark etmedin yanına oturdum baktım filim izliyorsun ellemedim."Sözleri hoşuma giderken tutamadım kendimi.

"Sapıkmısın sen beni izliyorsun."Bana doğru eğildi yüzü yüzüme çok yakındı.

"Evet senin sapığınım."Sözleri ile gülerken elimin tersi ile ağzının ortasına vurdum.

"Sapıtma  ağa."Gülümsedi geri çekilirken arkasından bir pasta çıkardı üstünde mum vardı nefesimi tuttum gözlerim çoktan dolmuştu.

"İyiki doğdun mardin güzeli."Yüzümde buruk bir gülümseme oldu bugün benim doğum günümde ve ben hiç kutlamıştım bu benim ilk doğum günümdü.

"Ama benim ilk pastam."Başını salladı.

"Evet biliyorum o yüzden bu sene özel geçsin istedim bundan sonraki doğum günlerinde ben olmasam da dilek tut gökyüzüne bak ve bir dilek tut."Başımı sallarken sol gözümden yaş aktı içimden bir dilek tutarken mumu üfledim.

"Teşekkür ederim düşünüp geldiğin için."Öylece bakarken hızla mutfağa indim.

Pastayı ayaklarımızı uzatarak yiyorduk kapım kitliydi leptoptan zorla bir dizi  açtım daha doğrusu berzan ağa'yı zorla ikna etmiştim şimdi ise hem dizi  izliyor hemde iştahla uzun bir aradan sonra pasta yiyordum."Bu adamın derdi ne."

Sert sesi ile bakışlarım ona değdi.

"Kızı sevmiyormu."Gülümsedim.

"Seviyor kız çocukluk aşkı çocukken çocuk çok kiloluymuş kimse onunla oyun oynamamış ama kadın oynamış ozamandan belki arkadaşlarımış sonra birgün çocuk babası ile başka bir şehire gitmiş yıllar sonra dönüyor ama o sevdiği kadın ile buluşmuyor."Berzan ağa hiç birşey anlamadığını belli ederken güldüm.

"Anlamadım amına koyayım neden kızla buluşmuyor ozaman."Küfürü ile göz devirdim.

"Çünkü kız oğlan gittikten sonra kendine bakmayı bırakıyor çirkinlesiyor yıllar sonra buluşacaklardı ama adam yakışıklı ve kadın kendini yakıştıramadı oda kız arkadaşını gönderdi."Hala anlamazken diziyi izlemeye devam ettim.

"Bende gitsem yıllar sonra gelsem aynısını yaparmısın."Sözleri ile gözlerim büyürken ona baktım.

"Nasıl yani."Derin bir soluk alırken bana döndü.

"Bu çocuk gibi gitsem yıllar sonra dönsem ne yaparsın."Acı içinde gülümsedim hiç böyle düşünmedim aslında.

"Hiçbirşey yapmam sen ozaman döndüğünde ben evli olurum."Kaşları çatılırken devam ettim.

"Dedem evlendirmiş olur ama söz kocam ile bir çay içmeye geliriz."Sesiz kaldı bedenini öfke sardı.

"Böyle düşünmedim."Omuz çırptım.

"Ben gitmelere alışkınım biraz üzülürüm ama alışırım ama yıllar sonra sen karşıma çıksan ben çıkmam."Başını sallarken diziyi izlemeye devam ettik.

Geç vakit olurken bütün seriyi bitirmiştik bütün herşeyi toplarken beni izledi.

"Gideceğim ben."Gülümseyip başımı salladım.

"Geç oldu dedem görmesin nezaman gelirsin."Ayağa kalkıp karşıma geçti.

"Temelli gidiyorum ben."Kaşlarım çatıldı sonra leptopa baktı.

"Dizideki yiğit balca gibi temelli amerika'ya gidiyorum iş için dönmem bekleme."Sözleri ile nefes alamazken başımı sallayıp zorla gülümsedim.

"Ayrılık vakti geldi desene."Başını yeniden sallarken hızla bana sarıldı kokusu burnuma dolarken gözlerimden yaş aktı.

"Üzülme lütfen böyle olsun istemedim."Başımı sallarken burnumu çekip ondan ayrıldım.

"Git berzan dedem gelir şimdi."Başını zorla sallarken sonkez bana bakıp çıktı canım yandı dizlerimin üzerine çökerken dizlerimi kendime çekip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım gitmişti bırakmıştı artık berzan ağa yoktu ben hep tektim ve tek kalacaktım.

____________________________________

Biz gledik.

Şimdi diyeceksiniz elfesya neden buraları söylemedi hatırlamıyor unuttu o yüzden.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın....

BERZAN AĞA.(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin