B5."Suçlu."

676 39 3
                                    


"Bir katil vardı yalnızca suçsuz olan bir katil vardı yalnızca suçlu olan."

Şivan Perver ~Yare

____________________________________

Ellerim bedenim gibi titrerken ebru ile birkikte birbirimize baktık ben onun üstüne o benim üstüme ikimizde yutkunduk vurulan biz değildik o sırada avluda büyük bir çığlık yakıldı."Yavrum."

Bu ses selman hanıma ait olurken korku ile ebru ile birlikte oraya baktık vurulan lavin'di gelinliği kanlar içinde yere yığılırken arkamdaki berzan koşarak kardeşinin yanına gitti ebru çekildi silah avuçlarımın içinde kaldı bedenim zangır zangır titredi gözlerimden yaşlar aktı mehmet gözlerime acı içinde baktı."Abla."

Sesler buğulutulu gelirken yutkunamadım kalbim yerinden çıktı ruhum beni terk etti herkes bana bangır bangır bağırmaya çalıştı."Senin yüzünden."

Kulağımda çınlayan sesler ile silah yeri boylarken berzan kız kardeşini kucağına alıp konaktan çıktı dizlerimin üzerine çökerken ellerimi kulaklarıma kapattım.

Hastane koridorunda yürürken yanaklarımdan yaşlar süzüldü ameliyat kapısının önünde dururken göğüs kafesime dar gelen kalbim heran çıkacaktı mehmet yerde oturmuş dizlerini karnına geçirmiş ağlıyordu berzan gömleği kan içinde kapıda elleri cebinde kaşları çatık duruyordu selman hanım ise yere oturmuş bacaklarına vurarak ağıt yakıyordu duvarlar üstüme üstüme geliyordu kulaklarımda çığlıklar koptu."Sen yaptın."

Başımı sağa sola sallarken gözlerimden yaşlar süzüldü."Sen yaptın."

Yeniden bir çığlık kulağımı doldururken gözlerimden daha çok yaş aktı tüm gücümle yanımdaki cama vururken cam tuzla buz oldu ellerim kan içinde kalırken herkes bana baktı."Benim yüzümden."

Çığlık çığlığa bağırırken dizlerimin üzerine çöküp saclarimi tek tek yolmaya başladım."Benim yüzümden."

Dilimden başka birşey çıkmazken biri beni kollarının arasına aldı bu oydu berzan ağa bir eli çenemi kavrarken kendine dönderdi titriyordum."Sen yapmadın elfesya sakin ol."

Başımı hayır anlamında sallarken başımı göğsüne koydu ittirsemde gitmedi biri kolumu tuttu sonra birşey batırdı kanıma karışan ilaç ile nefes almaya çalışırken gözlerimin önü kararmaya başladı daha fazla dayanamadım kendimi onun kollarında karanlığa teslim ettim.

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan ile bakıştım nefes almaya çalıştım ama kaburgalarımdaki ağrı buna izin vermedi gözlerim elime değdi serum takılıydı diğer cama vurduğum elimi ise sargı bezleri ile sarmışlardı gözlerim odayı talan ederken biryerde durdu berzan ağa oturmuş ellerini yüzüne koymuş birşeyler düşünüyordu gözlerim yeniden dolarken dudaklarım aralandı."Berzan."

Sesim ile bana bakarken ayağa kalkıp yanıma geldi bir eli sargılı elimi bulurken diğer eli saçlarıma değdi bana doğru eğilip ilk anlımı öptü sonra burnumu en son dudakları dudaklarıma değerken gözlerimden yaşlar aktı ikimizin arasına süzüldü."Ben yaptım."

Fısıldamam ile başını sağa sola salladı akan gözyaşlarımı sildi."Sen yapmadın elfesya kendine gel."

Burnumu çekerken beni izledi sargılı elim ile başıma koyarken daha çok ağladım."Ama silah benim elimdeydi kurşun benim elimdeki silahtan çıktı."

Yanaklarıma konan parmaklar ile sıkı sıkı elimi tuttu."Sen yapmadın ebru yaptı ve suçu sana attı."

Yutkundum göz göze geldik.

"Tetiğe ebru bastı."Gözyaşlarımı sildi.

"Kendine gelmek zorundasın."Başımı sallarken yeniden burnumu çektim.

BERZAN AĞA.(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin