B3."İki Düşman Kuzen."

859 36 8
                                    


"Uğruna öldüğüm adam sevdasında beni susuz boğdu."

Pera~Uyu Bebeğim.

____________________________________

Geçmiş vardı can yakan geçmiş vardı intikam almak için yaşayan bir kadın.

Ebru benim çocukluğumu maffeden yegane kadındı dedem ile birlikte olup beni öldürmeye çalışan kadın şimdi ise ikimiz aynı konağa gelin geldik hatta aynı kocaya.

Berzan ile odaya çıktıktan sonra o gitmişti ben ise üzerimi değiştirip inmiştim diz kapağımın üzerinde biten yeşil elbisemi gitmiştim başımda beyaz oyalı yazma vardı merdivenleri inerken ebru ile göz göze geldik oturmuş iğne oyası ile ilgileniyordu  o bana öfke ile bakıyordu ben ona gülerek hızla merdivenlerden inip mutfağa yöneldim.

"Elfesya."Çığlığı ile gülerken hızla mutfağa girdi.

"Amacın ne senin."Karşıma geçerken öfkesini kusmaya başlamıştı.

"Utanmıyormusun kocamı elimden almaya."Gülümsedim saçlarımı geriye atarken onun siyah saçlarına dolandı parmaklarım.

"Yo sende benden çocukluğumu aldın ödeştik."Suyumu içtikten sonra kapıya doğru yürüdüm tam çıkacakken sesi ile durdum.

"Sırf o gece için yaptın demi geçmişi unutamadın."Güldüm ve ona döndüm.

"Sen senelerce bana berzan ağa seni seviyor diyip hergün mektup getirdin o gece esaretim bitecek diye berzan ağa'ya kaçmamı söyledin bende sana uyup kaçtım ama ortada berzan ağa yotku ve berzan ağa asla beni sevmemiş neden yaptın ebru."Kaşları çatıldı.

"Biraz oynamak istedim kızım sen aynada kendine bakmıyormusun berzan seni severmi."Güldü ona büyük bir adım atıp dibine girdim.

"Berzan beni sever dün gece çok güzel bir geceydi okadar güzel geçtiki sabah birlikte duş aldık kahvaltı yaptık."Kaşları havalandı.

"Berzan'mı yaptı bunu sana."Başımı sallarken güldüm.

"Niye sen resmi nikahlı karısı değilmisin sana daha iyisini yapmıştır."Sesiz kalieken yutkunup mutfaktan çıktı kapıya dönerken masadaki elmayı alıp ıssırdım büyük bir keyifle.

Akşam olmuştu yemekler hazırdı bir berzan ağa eksikti hızlı odama çıkıp rujumu tazeledim parfümümü sıktım odamdan çıktığımda ebru ile karşılaştım üzerini değişmişti siyah dar elbise giymişti yutkunamadım yüzünde makyaj vardı aşşağı inerken izledim hızla odama girip kendimi sıcak suyun altına attım.

Mavi gece mavisi elbisemi giydim ince askılı ve satendi hafif makyaj yaparken sarı saçlarımı maşa yaptım kremit rengi rujumu sürüp aynadan kendime baktım çok güzel olmuştum küpelerimi  taktıktan sonra odamdan çıktım merdivenleri inerken konağın kapısı açıldı içeri berzan ağa girerken boynundaki kravatı çıkardı siyah gömleğin birkaç düğmesini açtı gözleri bir masaya bir bana değdi bende uzun uzun kalırken yutkunmaya çalıştı ama olmadı yüzümde gülümseme olurken merdivenleri tek tek indim ve karşısında durdum."Hoşgeldin ağam."

Başını sallarken elindeki ceketi aldım şaşkınca hala bana bakarken ebru ile göz göze geldik kaşları çatık bana bakıyordu ben ise yüzümde gülümseme ile masaya oturdum çok geçmeden başa berzan ağa oturdu."Berzan yemekten sonra annen ile lavin'nin yanına gideceğiz."

Masada derin bir sesizlik olurken berzan ile göz göze geldik."Gidin amca."

Amca sesiz kalırken annesi selman hanım devam etti."Sen gelmeyecekmisin oğul bacın seni özlemiş."

BERZAN AĞA.(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin