"Yeniden yaşamak."
Sezen Aksu~Köz.
____________________________________
Gözlerimi açtığımda berzan uyuyordu yanımda yatakta öyle dururken hızla kalktım odadan çıktıktan sonra evde gezmeye başladım mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kahvaltı hazır olduktan sonra hızla odaya koştum odaya girdiğimde hala uyuyordu hızla üzerine atlarken kaşları çatıldı."Kalksana uykucu."
Göğsüne çekerken kıkırdadım dudakları anlıma değdi."Böyle iyi biraz daha uyuyalım."
Gözleri kapalıydı dudaklarım onun çenesine değdi."Kalk hadi saat on bir işe geç kalacaksın benimde işlerim var hem kahvaltı hazır."
Gözlerini hemen açtı.
"Yine o adamın yanına demi."Gözlerime devirip ayağa kalktım.
"Seni aldatıyormuşum gibi konuşma o benim arkadaşım hem ortağım."Gidecekken kolumdan tutup kendine çekti sarıp sarmaladı.
"Öyle birşey düşünmüyorum benden başka erkekler ile samimi olman o adamın sürekli yanında nefes alması canımı sıkıyor."Saçlarımı sevdi.
"Gülüşünü kokunu sesini benden başkaları hissedecek duyacak görecek diye yaşayamıyorum sen kalkmış o adamla çalışıyorsun."Gözlerimden yaş akarken burnumu çektim başını eğip bana baktı hızla ayağa kalkarken onunla kalktım elleri yanaklarımı bulurken gözlerime baktı.
"Niye ağlıyorsun."Bende bilmiyordum neden ağladımı.
"Beni sevmiyorsun."Saçma bir şekilde kurduğum cümle ile kahkaha attı.
"Seni herşeyden herkesten çok seviyorum buda nerden çıktı."Biliyordum ama insanın bazen duyması gerekti omuz çırparaken ansızın değişen bu ruh halime sürekli kusmalara anlam veremiyordum.
"Canım çilek istiyor ama üzerinde çikolata olsun hicbirşey yapmak istemiyorum sadece kusmak uyumak yada birşeyler yemek istiyorum berzan."Hıçkıra hıçkıra ağlarken bana sarıldı ama bu halime gülmeden duramıyordu.
"Tamam kus çilekte bulacağım uyu yine."Burnumu çektim.
"Üzerinde çikolatada olsun ama."Başını sallarken birlikte odadan çıktık.
Kahvaltıdan sonra berzan iş için gitmişti üzerimi değiştirip evden çıktım.
Bir saattir hastaneden bekliyordum heycanla kalbim küt küt atıyordu eğer çıkarsa ne yapacaktım ne karar verecektim bilmiyordum.
"Elfesya Hanzade."Hemşirenin adımı seslenmesi ile tireyerek onu takip ettim.
"Evet buyrun elfesya hanım."Doktorun dediği yere otururken yutkunamadım ekrana baktı baktı sonra gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAN AĞA.(+18)
AçãoYağmur yağdı. O gece mardin bana ağladı. "Oysa bir umuttu senin aşkına tutulmak ama sen beni o sevdada boğdun."Yeşil gözlerim onun kahve harelerine değdi. "Sen ebruyu bile kabul ettin ama beni asla sevmedin berzan ağa."Sesizleşti bedeni kaskatı kesi...