"Kavuşmak Bize Haramdı."
Dedublüman~Firuze.
____________________________________
Gitmek gerekti bazen daha fazla canın yanmadan kalbe zarar vermeden.
Ben berzan'dan ortaya çıkan ailemden kaçmıştım.
Üzerime biçilen bu kaderin ağı günden güne çürütsede dirinçli bir şekilde ayakta durmak zorundaydım.
Yeni bir güne yeni bir umutla başlıyordum o umudun yok olacağını bile bile.
Kendimi soğuk suyun altına atarken kaç saat kaldım bilmiyordum bildiğim tek şey vardı beynimdeki seslerin susmasıydı.
Banyodan çıktığımda saçımda ki havluyu yere attım sarı uzun saçlarımı kurutup taradım kahküllerim hızla yerini bulurken üzerimdeki bornozu çıkarıp yere fırlattım siyah iç çamaşırlarımı giydikten sonra siyah külotlu çorabımı giydim siyah kısa eteğimi giyerken siyah ince boğazlı kazağımı giydim eteğin içine katarken siyah botu giydim siyah deri gömleği giyerken inci kolyemi boynuma taktım sadece pudra maskara ve kremit rengi ruj sürerken parfümümü sıktım siyah gözlüğümü taktıktan sonra çantamı alıp çıktım evden.
Telefonuma gelen bildirim ile çantamdan telefonu çıkardım bir elimde simit bir elimde telefon vardı son zamanlarda çok yiyordum ve bu durum canımı sıksada yiyordum.
Yamaç : Şirkete gel acil.
Yamaçtan gelmişti mesaja görüldü atarken çantama geri attım simitten bir lokma daha alırken yürümeye devam ettim.
Şirkete girdiğimde asansöre binip kolumdaki kocama aitt olan saatte baktım tam saattinde gelmiştim.
Asansör dururken hızla indim kendi odama girdim çantamı bırakırken gözlüğü masanın üzerine bırakıp çıktım odadan direk yamacın odasına girdim."Hoşgeldin."
Ona başımı sallayıp oturdum ayak ayak üzerine attım önüme bir kağıt verdi."Bu akşam bir parti var üvey babanda orda olacak."
Gülümsedim.
"Şerwan ve berzan geldi dün sej yokken."Ona baktım.
"Akşamki bu partide onlarda olacaklar hazırlan ikimiz gideceğiz."Yeniden başımı sallarken bana ait olan kısmı merak ediyordum.
"Sordular burdamı dediler hayır dedim ama akşam seni yanımda gördüklerinde baya şaşıracaklar bir aydır ortada yoksun ve kocan benden nefret ediyor."Kıkırdadım.
"Daha iyi değilmi."Sesiz kaldı ayağa kalktım.
"Berzan bana ait ne anlatmam gerekirse ben anlatırım sen sadece akşama hazır ol bana yeter."Başını yeniden sallarken odadan çıktım.
Akşama kadar dosyalarla ilgilendikten sonra izin alıp çıktım.
Hızla üzerindekileri çıkarıp iç çamaşırları ile kalırken dolaba baktım zümrüt yeşili elbiseyi çıkardım ince derin yırtmaçlı ve göğüs dekolteli saten elbiseyi üzerime geçirdim sarı saçlarımı maşa yapıp taradım hafif makyaj yaparken kırmızı ruj sürdüm parfümü sıkarken siyah topuklu ayakkabımı giydim saatti taktım çantamı elime alırken evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAN AĞA.(+18)
ActionYağmur yağdı. O gece mardin bana ağladı. "Oysa bir umuttu senin aşkına tutulmak ama sen beni o sevdada boğdun."Yeşil gözlerim onun kahve harelerine değdi. "Sen ebruyu bile kabul ettin ama beni asla sevmedin berzan ağa."Sesizleşti bedeni kaskatı kesi...