"Evlat acısı ölümden beterdi."
Sezen Aksu~Elveda.
____________________________________
Yazardan.
Kemal kucağında kanlar içinde uyuyan kardeşini zorla hastaneye yetiştirmişti hızla önüne gelen sedyeye yavaşça kardeşini yatırırken kendine gelen doktora baktı."Bir aylık hamile düşük yapıyor galiba."
Doktor hemşireler ile giderken eroğlu ailesi öylece kaldılar hepside yıllar sonra kavuşmuşken şimdi bu acı ile kızlarını nasıl iğleştireceklerini bilmiyordu.
Zümrüt eroğlu oturmuş ağıtlar yakıyordu yıllar önce kendi evlat acısı yaşamıştı hep Allah'tan kendi yaşadığı acıyı evlatları yaşasın istemezken yıllar sonra tam kızına kavuşmuşken şimdi torunu ile vedalaşacaktı.
Bawer eroğlu oğlu kemal ve kızı şilan ile öylece ayakta doktoru bekliyordu şilan oturmuş ablası ve yiğeni için dua ediyordu.
Berzan çalışma odasında derin düşünceler içindeydi akşamki onun yaptığı ve sabah elfesyanın kendini boşaması ve evi terk etmesi ona koymuştu açıkça sözünden çıkmaz onu bırakıp gitmez diye düşünürken küçük karısı onu çoktan terk etmişti şimdi ise kara kara düşünüyordu canı yanıyordu odaya giremiyordu karısı kokuyordu dayanamazdı karısı hamile olmasa çoktan zorla getirir odaya kitlerdi ama işin içinde çocuğu vardı ne karısını böyle bir tehlikeye atardı nede çocuğunu tam düşünceler içindeyken telefonuna gelen bildirim ile telefonu eline aldı adam.
Şerwan şahmaran : Elfesya düşük tehlikesi yaşıyormuş hastaneye kaldırmışlar urfa'da ben yoldayım sende çabuk gel.
Okuduğu mesajı idrak etmek için üst üste okudu adam idrak edemedi ayağa zorla kalkarken nefes almaya çalıştı ama beceremedi küçük karısı ve çocuğu ölümle savaşıyordu karısı gibi çocuğuda onu terk ediyordu gidemezdi babasını bırakamazdı annesine bu acıyı yaşatamazdı eğer çocuk giderse elfesya birdaha berzan'nın yüzüne bakmazdı çünkü onun yüzünden olmuştu.
Hastanede azrail kol geziyordu bugün birinin canını alacak eroğlu ve hanzade aşiretine acıyı yaşatacaktı.
Hastaneye giren şerwan ağa ve berzan ağa ile zümrüt hanım ağlayarak gelenlere baktı öfke bedeninde gezerken yaşlı kadın hızla ayağa kalkıp karşısından gelen damadına tokatı attı berzan yüzüne yediği tokat ile başı sağa düşerken bedeni durdu ellerini yumruk haline aldı."Senin yüzünden."
Zümrüt hanım çığlık çığlığa bağırıp damadının göğsüne vurdu."Senin yüzünden kızımın çekmediği acı kalmadı şimdide ondan evladını aldın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAN AĞA.(+18)
حركة (أكشن)Yağmur yağdı. O gece mardin bana ağladı. "Oysa bir umuttu senin aşkına tutulmak ama sen beni o sevdada boğdun."Yeşil gözlerim onun kahve harelerine değdi. "Sen ebruyu bile kabul ettin ama beni asla sevmedin berzan ağa."Sesizleşti bedeni kaskatı kesi...