Miłość. Miłość jest obecna w życiu każdego człowieka. Nie ma znaczenia wiek, miejsce czy czas. Każdy spotyka się z tym uczuciem pod różnymi postaciami. Miłość nie jest tylko uczuciem, jak to się niektórym wydaje. Miłość to ciężka praca. Trzeba umieć się dostosować. Trzeba umieć rezygnować. Miłość jest trudna, ale też piękna. Dlatego warta i pracy, i trudów. Miłość jest otwarciem się na drugiego człowieka, jest szczęściem, jest spojrzeniem duszy, to dawanie, to cud, to morze emocji. Czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy z jej wielkości.
Co z Kariną? Jest w więzieniu. W moim życiu panował chaos. Czym jest ciężko stwierdzić. Wszystkim albo niczym. To po prostu Chaos, jeden wielki nieporządek. Jedno jest pewne: Coś musi z niego powstać, a od Ciebie zależy co powstanie. Czym będzie dobro, a czym będzie zło, a czym będzie smutek. Wszystko zależy od Nas.* Aktualnie moje życie jest już poukładane. Chaos, który się skończył. Chaos, wywołany przez jedną osobę. Brak w nim chaosu. Brak niechcianych osób. Od prawie już roku jestem w szczęśliwym związku z Przemkiem. Jak nam się układa? Zajebiście. Od ośmiu miesięcy mieszkamy razem w mieszkaniu. Może i była to zbyt pochopna decyzja, ale wiem, że była dobra. Bardzo dobra. Żyje nam się bardzo dobrze.
Co do pracy w Genzie. Pracuje tam nadal. Zresztą Przemek również. Chłopak ciągle nagrywa na Youtube, w czym mu pomagam czasem. Sama kanału nie mam, ale regularnie prowadzę instagrama.
Co dalej? Nie wiem. Chcielibyśmy zamieszkać z Przemkiem w domku jednorodzinnym.
Dziecko. Dziecko straciliśmy.. Poroniłam w czwartym tygodniu. Może i dramatyzowałam za bardzo, ale długo nie mogłam się pozbierać po tej sytuacji Oboje podjęliśmy decyzję, że na razie nie będziemy starać się o dzidziusia. Może kiedyś.***
No i co. dziękuję bardzo, że byliście ze mną. Oficjalnie uważam, że książka jest zakończona.
*- fragment pochodzi z Fukaj -Chaos(intro)
Dziękuję, za każdą gwiazdkę, każdy komentarz, każdą radę, za wszystko.
Szczerze? Nie mam pojęcia co napisać.Chciałabym podziękować, że byliście do końca.
KOCHAM WASSMoże chcielibyście część drugą?
CZYTASZ
Forbidden love//Genzie
Fanfiction❗KSIĄŻKA NIE MA NA CELU NIKOGO URAZIĆ❗ TO WSZYSTKO TO TYLKO FIKCJA, NIC NIE BYLO NA PRAWDĘ, JAK KTOŚ KTO WYSTĘPUJE W KSIĄŻCE TO PRZEPRASZAM SERIO XDD Ona, nowa, druga menadżerka projektu Genzie. On, operator? a może uczestnik projektu? Czy coś ich p...