(Yurt -2- 1. Bölüm)
Not: Yurt -2- "Yeni Dönem", Yurt "İlk Dönem" serisinin devamıdır.
Yurt -2 - "Yeni Dönem
Karakterler;
Ana karakterler;
Oktay Karadağ - Buse Öztürk
Ayşe Şentürk - Serdar Kaplan
Kerem Çalışan - Bora Tezcan
Diğer karakterler;Burhan hoca -Tarık Hoca - Musa Hoca
Fadime Karadağ -Hasan Karadağ
Gülendam - Yağmur - Barış
Kadir - Sedat - Hasan
Recep - Salih - İsmail
Hatice hoca (Edebiyat öğretmeni)
Harun hoca (Müdür yardımcısı)
Sinem hoca (Müdür yardımcısı)Not: Kitapta ki karakterler hakkında fiziksel ve kişisel olarak detaylı bilgilere , profilimde ki Yurt Karakter Analizi adıyla hazırladığım kitaptan ulaşabilirsiniz.
51. BÖLÜM
Gece saat 12'de Oktay'ın telefonu birden bire çalmaya başladı. Öylesine çalıyorduki kötü bir haber geleceği anlaşılıyordu sanki.
Gece saati olması ve arayanın Buse olması da Oktay'ın endişe etmesine sebep olmuştu.
Telefonu açtı, fakat konuşan Buse değildi. Bu bir erkek sesiydi, hatta bir dakika; arkadan gelen bu seste neydi?
Oktay: Alo siz kimsiniz? Siren sesi mi o?
Sağlık G.: Ben sağlık görevlisiyim.
Oktay: Sağlık görevlisi mi?
Sağlık G.: Evet, Buse hanım'ın acil aramalarında kayıtlı olduğunuz için aradım, nesi oluyorsunuz?
Oktay: Sevgilisiyim ben? Ne oldu Buse'ye?
Sağlık G.: Kendisi kesici aletle yaralanmış, şu anda ambulansla hastaneye götürüyoruz, annesi veya babasına ulaşamadık eğer siz ulaşabilirseniz Sigorta Hastanesi'ne gelmelerini söyler misiniz?
Oktay: Siz ne diyorsunuz? Ne kesici aleti, ne yaralanması, durumu nasıl?
Sağlık G.: Çok kan kaybetmiş, müdahale ediyoruz şu anda.
Oktay: Tamam ben haber veririm ailesine, bende geliyorum hemen.
Oktay montunu alarak hemen evden çıktı. Arkasından annesi uyandı, ama Oktay'a yetişemedi.Oktay Buse'nin annesine de babasına da ulaşamadı. Kerem'i aradı ama
ona da ulaşamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT -2- "Yeni Dönem"
Teen FictionYURT "Bir Yurt Hikâyesi" Yurt serisi özel bir yatılı yurda yazılmış gençlerin, daha sonra mecburen bu yurtta kalıcı olması ile birlikte yurtta ve yeni okullarında ki maceralarını konu ediniyor. NOT: Bu kitapta ki karakterler ve olaylar hiçbir şeki...