Bölüm -62- Davetiye

22 11 0
                                    

62. Bölüm

Cumartesi akşamı hafif yağmur yağıyordu. Kışın soğuğunda herkes evine çekilmişti. Caddeler ve sokaklar sessiz ve sakindi. Sokak köpeklerinin havlaması ve ara sıra geçen arabaların lastik ve motor sesleri dışında ses yoktu.

Anne ve babası misafirliğe giden Buse evde tek başınaydı. Odasında uzanmış kitap okuyordu, çalan kapı ile birlikte irkildi.

Kapı sert çalıyordu. Perdenin arkasından dışarı baktı, geleni görünce neye döndüğünü şaşırdı.

Hemen Oktay'a mesaj attı.

Oktay'ın telefonu salonda çekyatın üstündeydi. Yatağını hazırlamıştı ve yatmadan önce lavaboya gitmişti.

Telefona art arda bildirimler geliyordu fakat Oktay lavaboda olduğu için farkında bile değildi.

Buse: Oktay hadi bak şu mesajlara hadii!

Tolga kapıyı art arda çalıyordu. Eğer Buse biraz daha açmazsa mahalleyi ayağa kaldıracaktı.

Şimdi nerden çıkmıştı ki bu? Ne güzel yıllardır ortalarda yoktu. Şimdi babasını arasa, zaten dayısı ile babasının arası bozuk olduğu için daha büyük olay çıkacaktı.

Oktay'ın da bakacağı yoktu mesajlara.
En fazla ne olabilirdi ki? Yok biraz daha açmazsa cidden mahalle ayağa kalkacaktı, ceketini giyerek aşağı indi.


Oktay lavabodan çıktı ve yatmak için yatağına geldi. Son kez telefonuna baktığında Buse'den gelen mesajları gördü.

"Busemm💖💞 kişisinden gelen okunmamış 7 mesaj"

"Aşkım Tolga geldi, kapıyı çalıyor, bizimkiler de evde değil."

"Oktay nerdesin, aşkım Tolga geldi, lütfen bak"

"Oktay çabuk gel Oktayy"

"Oktay nerdesin ya en ihtiyacım olduğu anda"

Oktay mesajları okur okumaz kendinden geçti, deri montunu alarak evden fırladı.

Buse'nin evi 7 sokak ötede caddenin sağında ki sokaktan aşağı inerken soldan 6. evdi.

Hızlı adımlarla giderken Kadir'e de mesaj attı.

"Kardeşim, Sedat'ı da al hemen Buse'nin evine gel, acil! Tolga gelmiş."

Kadir mesajı alır almaz yatağından fırladı, yan sokakta oturan Sedat'ı da alarak Buse'nin evine doğru koşmaya başladılar.

Buse kapıyı açtı, Tolga karşısında öylece sırıtıyordu.

Buse: Senin ne işin var burda?

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin