Bölüm -83- Flaş bellek

12 6 0
                                    





83. Bölüm




Pazartesi sabahı yurtlular üstlerini giydikten sonra, kahvaltı için yemekhaneye çıktılar.

Gün henüz tam doğmamıştı. Güneş dağın yamacından kendini hafif hafif belli etmeye başlarken, yurtta kahvaltı yapılıyordu.

Oktay'da, onuncu sınıfların masasında oturan diğer arkadaşları gibi sessizdi. Aynı sessizlik tüm yemekhaneye hakimdi.

Herkes önünde ki yemekle meşgul, kimse birbirine dahi bakmıyordu.

Oktay ve Kerem başta olmak üzere, Sadi ve Cemal bu sessizliğin fırtına öncesi sessizlik olduğunun farkındaydı.

Bugün Burhan hocanın öğrenciler üzerinde ki baskısının sonlanacağı gündü belki de.

Sessizlik kahvaltı bitene kadar devam etti. Burhan hoca servis durağına geçmeleri için öğrencilerin yanına gelene kadar da bozulmadı.

Duyuru üzerine, öğrenciler kahvaltıyı bırakıp aşağıya indiler. Çantalarını aldıktan sonra servis durağına yürüdüler.

Kerem ile Oktay servise binmeden, diğer yurtlulardan uzakta bekliyorlardı servisi. Aynı zamanda bugün olacaklar için son kez konuşuyorlardı.

Kerem: Flaş nerde?

Oktay: Yurtta.

Kerem: Yurtta mı?

Oktay: Evet dolabımda.

Kerem: Güvenli mi yeri?

Oktay: Oğlum dün gözünün önünde koydum ya işte. Kazakların arasında.

O sırada Tahsin hızla Kerem ve Oktay'ın arkasından gelerek, diğer yurtluların yanına geçti.

Kerem: Lan bu bizi mi dinliyordu?

Oktay: Yok lan, geçti gitti sadece. Kimse yoktu arkamızda.

Kerem: Duymamıştır değil mi?

Oktay: Geçip giderken neyi duyacak kuzen?

Kerem: Neyse, bizde şunlara yaklaşalım da şüphe çekmeyelim.

Oktay: Hadi.

Birkaç dakika sonra servisin gelmesi ile birlikte yurtlular servise binerek okula hareket etti.


Onur işe gitmek için hazırlanırken, Tuğçe'de mutfakta kahvaltısını hazırlamıştı. Ardından yatmak için yatak odasına geldi.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin