Bölüm -75- Hastalık

24 7 1
                                    






75. Bölüm



Akyalı Anadolu lisesinde, cuma gününün üçüncü teneffüsüydü. Yurtlular kantinde oturmuş makara yapıyorlardı.

Hasan: Abi pazartesi coğrafya sınavı var, ne çabuk geliyor bu sınav günleri.

Recep: Onu hiç hatırlatma kardeşim, hele coğrafya neyse de, Çarşamba İngilizce sınavı var.

Oktay: Ben matematik dışında hiçbirinden çekinmiyorum.

İsmail: Ulan o bu değilde, yaza bir buçuk ay kaldı. Mayıs geldi.

Salih: Yine çabuk geçti ha aylar.

Hasan: Aynen valla, daha dün gibi hatırlıyorum yurda geldiğim günü.

Oktay: Hayatımda geçirdiğim en kötü sene.

Recep: Al benden de o kadar.

Oktay: Bu böyle gitmez abi, son bir ay, şu okul bitsin, sonra hadi bana eyvallah. Yurtmuş, akyalıymış hiç çekemem. Eski okuluma hayatıma geri dönerim.

Salih: Aynı bende.

Recep: Bende döneceğim eski okuluma, mahalleme dönerim. Mis gibi hayatım vardı bu yurttan önce.

Oktay: İnşallah kardeşim. Zaten vefalılarla bi işimiz kalmadı artık, elebaşları içerde.

Hasan: Serdar'dan haber yok değil mi?

Oktay: Yok, inşallah polisten önce benim elime geçer, alçak herif.

Hasan: Oktay, sakın bi delilik yapayım deme.

İsmail: Oktay Fuat'ta da böyle demişti, başını belaya soktu mu? Hayır. Vardır yine bi planı.

Oktay: Fuat bana bulaşmıştı, benimle uğraşmıştı, ama Serdar benim sevgilime, Buseme bulaştı. Bu sefer af yok!

Recep: Bu sefer yanında bizde olalım bari.

Oktay: O zaman gelsinde, bakarız.

Ayşe, Gülendam ve Yağmur'da yan masada oturuyorlardı.

Yağmur: Ayşe.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin