Bölüm -88- Tutuklama

12 8 2
                                    



88. Bölüm

Pazar akşamı yurtlular izin dönüşü yavaş yavaş yurda dönerken Burhan hocayı görmeyen herkes şaşırıyordu.

Normalde her geleni girişte, erken geldiyse güzel, geç geldiyse fena şekilde azarlayarak karşılardı.

Tüm yurtlular geldikten sonra, Tarık hoca öğrencileri yurdun idaresinde topladı.

Tarık hoca: Bakışlarınızdan da anlaşıldığı üzere Burhan hocanın nerde olduğunu ve neden toplandığınızı hepiniz merak ediyorsunuz.

Ahmet: Yarım saat geç geldim, normalde Burhan hocanın dibimde bitmesi lazımdı ama yok, haliyle merak ettim hocam.

Furkan: Bende geç geldim, bende hayret ettim. Terlik şovu nasıl olmaz diye.

Furkan'ın cevabı yurtluları güldürdü.

Tarık hoca: Evet Burhan hocanız yok, bundan sonra da olmayacak.

Tüm yurtlular şaşkınca nasıl yok diyordu. En başta da Oktay ile Kerem birbirlerine anlamsızca bakıyordu.

Kerem: Bir yere mi gitti hocam?

Tarık hoca: Gençler Burhan hocanızın yurtta hafta sonları bazı suçlar işlediğini öğrendik.

Oktay ile Kerem flaşı vermediği halde bunun nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Oktay: Ne gibi suç hocam?

Tarık hoca: Kim tarafından kaydedildiğini henüz bilmediğimiz birkaç kamera kaydı ele geçirdik. Kayıtlarda Burhan hocanız yurda kaçak sigara ve benzeri şeyler alıp, satıyordu.

Kerem: Hocam, flaşı nerden buldunuz?

Tarık hoca: Tesadüfen Kerem. Burhan hocanın kasasında.

Ahmet: Peki Burhan hoca nerde şuanda?

Tarık hoca: Sabah polisler tarafından yakalandı, şuan karakolda gözaltında.
Şimdi siz yukarı çıkın, zaten sınavlarınız da bitti, serbestsiniz.

Oktay ile Kerem küçük yatakhaneye çıkarak kapıyı kapattılar.

Oktay: Burhan hoca sandığımız kadar zeki değilmiş.

Kerem: Yurtta saklayacak kadar salakmış.

Oktay: Yeri kolay olursa kimsenin aklına gelmez diye düşündü belki de.

Kerem: Olabilir. Neyse bizde şu ihanetlerin hesabını soralım o zaman.

Oktay: Burhan paket olduğuna göre sıra onlarda.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin