Bölüm -66- Sorgu

24 10 0
                                    





66. Bölüm




Şeref Komiser, ses kaydını dinledikten sonra Şevket'in sorgusuna bizzat girdi.

Şeref Komiser: Eveeett Şevket bey, şimdi sıra geldi size.

Şevket: Komiserim beni neden aldınız suçum ne?

Şeref Komiser: Şevket sen suçunu çok iyi biliyorsun ama salağa yatıyorsun. Ben yine de sana suçunu hatırlatacağım fakat inkar edemezsin çünkü elimde suçunu itiraf ettiğin ses kaydın var.

Şevket: Ses kaydı mı?

Şevket'in bir anda yüzünün rengi attı.

Şeref Komiser: Buse'yi ve Kerem'i neden bıçakladın?

Şevket: Komiserim vallaha ben yapmadım.

Şeref Komiser: Yemin etme oğlum yemin etme. Doğruyu söyle ki senin için bir şey yapalım.

Şevket: Komiserim vallaha billaha diyorum.

Şeref Komiser: Sermet ses kaydını aç.

Sermet: Emredersiniz komiserim.

Sermet laptoptan ses kaydını açtı. Şevket artık daha fazla inkar edemeyeceğini anladı.

Şevket: Komiserim tamam Kerem'i ben bıçakladım ama Buse ile yemin ederim alakam yok bakın burda da söylüyorum zaten.

Şeref Komiser: Buse'yi kim bıçakladı?

Şevket: Bilmiyorum, onu tanımıyorum yemin ederim.

Şeref Komiser: Kerem'i neden bıçakladın?

Şevket: Aramız kötüydü, tanıştığımızdan beri anlaşamayız biz Kerem'le. O gün de bunlar bizim mahalleye geldi.

Şeref Komiser: Bunlar kim?

Şevket: Oktay ile Kerem işte.

Şeref Komiser: Sonra?

Şevket: Sonra bizimkiler ayırdı kavga olmasını engelledi. Ama Kerem'in lafları çok zoruma gitti.

Şeref Komiser: Ve bıçakladın öyle mi?

Şevket: Bir şekilde o lafların hesabını sormam gerekiyordu.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin