Bölüm -69- Rüya

25 8 0
                                    

69. Bölüm

Tuğçe: Hayır ben Onur'la evlenmek istemiyorum, ben bunu yapamam. Onur özür dilerim, ikimiz için de en iyisi bu çünkü ben sana karşı aşk denen duygudan beslemiyorum.

Onur: Tuğçe ne diyorsun sen? Şimdi mi Tuğçe şimdi mi? Düğün anında mı aklına geldi bu?

Tuğçe: Onur anla beni nolur anla.

Onur: Hayır anlamıyorum, sen ne dediğinin farkında mısın be!? Aylardır biz ne yapıyoruz? Ne için hazırlanıyoruz? Bu kadar insan neden buraya geldi? Bugün için Tuğçe bugün için farkında değil misin bunların?

Tuğçe: Özür dilerim. Ben çok özür dilerim.

Tuğçe gelinliğinin altını topladı ve Kenan'a doğru yürüdü.

O an hiçbir şey umurunda değildi. Sadece Kenan'a odaklanmıştı, Kenan'da Tuğçe'ye.

Salondaki herkes Tuğçe ile Kenan'ın tekrar kavuşmasına tanıklık ediyordu.

Birkaç adımın daha ardından Tuğçe ile Kenan sarılarak kavuştu birbirine.

Buse, Oktay ve tayfa da olanları şaşkınlıkla izliyordu.

Kenan'ın beklediği de buydu, Tuğçe'nin sevmediği biriyle evlenmeyeceğini biliyordu.


O sırada Kenan'ın elemanı Mustafa müşteri geldiği için Kenan'ı uyandırmaya çalışıyordu.

Birkaç saniye içinde Kenan uyandı. Dükkandaki koltukta oturduğu yerde uyuyakalmıştı. Her şeyin rüya olması gözünü açar açmaz öyle bi acı saplamıştı ki kalbine, sanki gerçekten kalbine biri hançer saplamıştı.


Onur Evet dedikten sonra Memur Nazmi bey Tuğçe'ye döndü. Tuğçe birkaç dakika cevapsız kaldı. Gözü kapıdaydı, sanki birini bekliyor gibiydi. Ama o beklediği kişinin gelmeyeceğinden de emindi.

Onur kulağına eğilerek "hadi canım neyi bekliyosun?" deyince toparlanarak mikrofona eğildi:

Tuğçe: Evet.


Tuğçe'nin de cevabıyla salonda alkışlar koptu.

Kenan arabasına binerek davetli olduğu düğün için yola çıktı. Davete icabet etmeye karar vermişti.

Nazmi bey: Şahitlerin de şahitliğini kabul etmesi üzerine bende Doğanbey belediyesinin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum. Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Salonda yine alkış sesleri yükseldi.


Kenan düğün salonuna geldiğinde, meydanda Oktay ve Buse dahil birçok davetli dans ediyordu. Tuğçe tam Onur ile dans etmeye hazırlanırken gördü Kenan'ı.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin