Bölüm -64- Fotoğraf

21 11 0
                                    





64. Bölüm




Okulda öğle arasına kadar tüm dersler de Oktay ile Ayşe bir çok kez göz göze geldi. Buse durumu anladı ama öğle arasına kadar bozuntuya vermedi, fakat öğle arası teneffüsünde Oktay ile arka bahçede otururken konusunu açtı:

Buse: Oktay senin amacın ne canım?

Oktay: Nasıl yani?

Buse: Nasıl yani, şöyle yani ilk dersten beri sende bi haller var. Yine derste gözlerin Ayşe'ye kaymaya başladı, hayırdır, sana bir şey mi dedi?

Oktay: Hayır bir şey demedi ama tavırları tuhafıma gidiyor.

Buse: Ne gibi?

Oktay: Ne bileyim sanki düşmanıymışım gibi, ona bir kötülük yapmışım gibi davranıyor.

Buse: Tamam da bu seni neden üzüyor, canını sıkıyor benim anlamadığım nokta bu!

Oktay: Çünkü benim ona bi kötülüğüm dokunmadı, durduk yere düşman oldu, ayrıca ne olursa olsun sınıf arkadaşımın bana düşman gibi davranması rahatsız ediyor işte beni.

Buse: Aşkım, anlıyorum seni tamam, ama madem düşmanca tavır takınmış, sende takma.

Oktay: Haklısın, sen varken kimse umurumda değil.

Buse: Olması gerekende bu. Ben varken senin başka birine ihtiyacın yok, olamazda. Senin her şeyin benim. Sevgilinde benim, en yakınında benim.

Oktay: Tabi ki sensin. Sen benim prensesimsin, bitanemsin.

Buse: İşte ben bunları duymak istiyorum. Eee yurt nasıl gidiyor?

Oktay: Yani, idare eder.

Buse: Hiç mutlu gibi durmuyorsun.

Oktay: Değilim zaten.

Buse: Aşkım deme öyle, bak ben varım ya işte yanında.

Oktay: Kurban olduğum sen zaten benim hayata tutunma sebebimsin, tutunacak tek dalımsın, hayatımda ki tek güzel şeysin. Senin yanında tüm dertlerimi unutuyorum ben.

Buse: Daha ne o zaman?

Oktay: Dahası, sen yurtta yoksun. Orda yaşadıklarıma tahammül edemiyorum.
Duvarlar üstüme üstüme geliyor orda.

YURT -2- "Yeni Dönem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin