86. Bölüm
Kerem idare odasına girerek Musa hoca ve Tarık hocaya önemli bir şey söylemek istediğini söyledi.
Musa hoca ve Tarık hoca meraklı ve şaşkın bakışlarla Kerem'e bakıyordu.
Burhan hoca da Kerem'in arkasından gelerek idareye hızlı adımlarla girdi.
Musa hoca: Burhan hocam bir şey mi oldu?
Burhan hoca: Kerem için geldim de hocam.
Musa hoca: Kerem sen ne diyeceksin?
Kerem: Hocam size söyleyeceğim şey bundan sonrası için çok önemli.
Burhan hoca korku dolu bakışlarını Kerem'e yöneltti.
Burhan hoca: Kerem tamam, hadi yukarı çıkalım, müdürümüzü bunla meşgul etmeyelim.
Musa hoca: Neler oluyor hocam?
Burhan hoca: Hocam Kerem'in bi sıkıntısı varmışta, beni bulamayınca buraya inmiş. Ama ben Kerem ne derse dinleyeceğim şimdi, yukarı çıkarsak.
Kerem: Her şeyi dinleyecek misiniz hocam?
Burhan hoca: Dinleyeceğim tabi oğlum, ben sizin hocanızım.
Kerem: Tamam o zaman, boşu boşuna hocamızı meşgul etmeyeyim.
Musa hoca: Oğlum bi derdiniz olduğu zaman önce hocanıza bildirin, o gerekirse bize söyler zaten.
Kerem: Haklısınız hocam, ben hocamla hallederim.
Burhan hoca: Biz hallederiz evet hadi çıkalım Kerem.
Kerem, Burhan hoca ile birlikte odaya döndü.
Hastanede, Oktay koridorda ki sandalyede otururken, Buse'nin babası Rıdvan yanına geldi.
Kantinde çay ısmarlamayı teklif edince, Oktay kabul etti ve beraber kantine indiler.
İki çay aldıktan sonra boş bi masaya oturdular.
Rıdvan: Nasılsın Oktay?
Oktay: Buse böyle olduğundan beri kötüyüm Rıdvan amca.
Rıdvan: Sen benim kızımı gerçekten seviyorsun Oktay. Bu yaşlarda her insanın kalbinde biri olur. Bizimde oldu. Lise aşkıda öyle küçümsenecek aşk değildir haa, duyguların en yoğun olduğu dönemde yaşanır çünkü. Ama çoğunlukla hüsranla biter. Bir kişi girip çıkmaz, birden fazla kişiyle aynı duyguları yaşayabilir insan. Daha genç olduğu için, duyguları yeni yeni canlandığı için bir kişide çok takılı kalmaz. Ama ben şimdi daha da iyi anladım ki, sizinki sıradan bir lise aşkı değil. Sen benim kızımı, gençlik ateşiyle değil, tüm kalbinle seviyorsun. Bunu bugün daha iyi anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YURT -2- "Yeni Dönem"
Novela JuvenilYURT "Bir Yurt Hikâyesi" Yurt serisi özel bir yatılı yurda yazılmış gençlerin, daha sonra mecburen bu yurtta kalıcı olması ile birlikte yurtta ve yeni okullarında ki maceralarını konu ediniyor. NOT: Bu kitapta ki karakterler ve olaylar hiçbir şeki...