Changbin'in bahsettiği yere gelmişlerdi. Küçük fakat kalabalık olan kasabanın, dar sokaklarında tabelalara göre ilerliyorlardı. Changbin en son buraya annesi ile üvey babasının evleneceği zaman, küçük aile toplantısı için gelmişti. Sonrasında anahtarı iki kardeşe de vermişti annesi. Changbin ve minho'ya.
Yani yıllar önce geldiği eve hatırladığı kadarı ile peşinde gelenlere götürüyordu. Yollarda insanlar birbirlerinin omzuna vura vura geçiyor, rahatça yürünmüyordu. Oysa hep küçük ve az nüfuslu bilinirdi. Changbin'in geldiği zaman bile sokakta kimseler yok denilecek kadar azdı. Demek ki insanlar burayıda keşfetmişti. Çünkü her yer turist olduğu belli insanlarla doluydu.
Tanıdık sokağa girmiş, ormana yakın evin önünde durmuştu. Peşindekilerle tık çıkmadan buraya kadar gelmişlerdi, "Burası mı Changbin hyung?"
Sesin geldiği tarafa dönmüş ve kafası ile onaylamıştı. "Girelim o zaman, niye bekliyoruz?"
Hyunjin'in meraklı çıkan sesine, "Gireceğiz,"
"Hyunjin."
"Heh, gireceğiz hyunjin. Sadece minho'yu arayacağım."
Hepsi onayladığında telefonunu eline almıştı.
Açık pencereden gelen telefon çalma sesi ve ardından yanıt verme sesi üzerine, "Napıyorsun?"
"İşim var aptal. Kapatıyorum." ve kapanan telefon sesi. Changbin, arkasındaki kişilere dönmüş ve içeriye girmek için işaret vermişti. Eline aldığı tek anahtarı kapının deliğine sokmuş ardından çevirmişti.
Kapı açıldığından içeriye girmiş, hepsi yukarıya çıkmaya başlamıştı. Sesler geliyordu, o yöne gittiler. Bütün açık kapılara bakmış fakat en sondaki hafif aralık kapıya yöneldiler.
Kapıyı bir anda açtıklarında yatakta oturmuş ve telefonu ile oynayan Minho ile karşılaşmışlardı. "Ne sikim yapıyorsun burada?"
"Kafa dinlemek için geldim de," arkasındaki kalabalığı işaret edip devam etti. "siz?"
"Jisung, o nerede?" Minho yattığı yerde dikleşmiş ve "İyi de Jisung geçen gün dönüyorum diye merkeze geldi."
Herkesin birbiriyle olan anlamsız bakışları...
Jun gerçekten ağlamak üzereydi. Tam yaklaştık derken gitmiş olması üzüyordu. Yalan olabilir mi?" diye geçirmeden edemedi.
"Ne yani abim yok mu burada?"
"Var gibi mi duruyor Jun?"
-----------------------------------------------------------------
Elimdeki bölümler bitti. Ne zaman yb yazarım da atarım hiç bilmiyorum. Belki bugün belki 2-3 ay sonra yani. Şu sıra berbat durumdayım. Belki de hesabı bile silip gidebilirim.
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
silent cry, minsung
FanfictionMinho'nun Instagram'da bulduğu bir hesap dikkatini çeker. !!!angst!!!