Hâlâ dolabın içinde debelenen Jisung'tan bir haberlerdi. Minho ise salağa yatmaya devam ediyordu. İçinde bir gram endişe yoktu çünkü bu işe temiz başlamış temiz de bitirecekti.
"Nasıl yok ya?" Saatler süren isyanından sonra konuştu Jun.
Ardından Minho devam ettirdi. "Yok işte, niye hâlâ buradasınız? Kafa dinlemek istiyorum müsadenizle gençler."
Hepsi umutsuz şekilde kapıya yöneldiklerinde gelen takırtıyla -Jisung başarmıştı galiba- döndüklerinde sanki kendi ayağını vurmuş gibi yerinde kıvrandı Minho. "Ben vurdum,"
Yüzünde çakma acıyla "sıkıntı yok."
Artık gitmişlerdi. Sinirle, gittiklerinden emin olduktan sonra dolabı hızlıca açmış bakmıştı, sıkışmış bedene.
"SEN ŞAKA MISIN? SESSİZ OLMANI SÖYLEMİŞTİM."
Ağzındaki bez yüzünden konuşamıyor fakat ağlamaktan seslerinin kısıldığı belliydi. Kolundan sertçe çekip yere doğru atmıştı Jisung'u. Asla kurumamış olan gözleri tekrar ıslanmaya başlamıştı.
"Sence," yerde yatan cılız bedene doğru yürüyüp, "cezayı hak etmedin mi?"
İyice ağlamaya başlamıştı Jisung.
Hayatı boyunca hep acı çekmişti, evet fakat zaten yaşanmışlıkların üzerine bunlar olunca dayanamıyordu.
Sessizce ölmeyi diliyordu.
Bir an önce ölmek onu kurtaracaktı.
Ellerini yüzünde gezdirmiş ve ağzındaki bezi çekmişti bir anda. Hemen ağlak ve kısık sesiyle konuşmaya başladı Jisung. "Yalvarırım Minho, yalvarıyorum öldür beni."
Büyük bir kahkaha tufanından sonra yanaklarına, boynuna öpücükler kondurup konuştu Minho. "Zevki çıkmaz öyle," yaşarmış yanaklarını elleriyle okşamıştı. Bundan bile tiksinmişti Jisung. O kadar nefret ettirmişti kendini, tahmin edilemez.
"Hem öyle kolay öldürmeyeceğim seni,"
Korku dolu gözlerinden yaşlar akmaya devam ediyordu. Sadece ağlamıyor hıçkırıkları arasında 'beni öldür' diye geveliyordu.
"Paramparça yapacağım ve kimsenin ruhu duymayacak."
-------------------------------------------------
Geldimmmmmm
Selammmm
Öncelikle bu yarım kalan ficleri tamamlamak için geldim. Girdiğimde o kadar mutlu oldum ki +99 bildirim beni cidden motive etti ve yeniden başlamak istedim. Eski yazma yeteneğim yerine gelir mi bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım. Sizleri çok özlemişimmmmm
O zamannnnn
optum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
silent cry, minsung
FanfictionMinho'nun Instagram'da bulduğu bir hesap dikkatini çeker. !!!angst!!!