bölüm 2

792 85 69
                                    

Minho kafayı yemek üzereydi. Küçük oda da tek başına cidden uzun zamandır kalıyordu. Bu zamana kadar kafayı yememiş olması mucizeydi zaten.

Jisung'a aşık iken bunu ona nasıl yapabilmişti. Şuan o kadar pişmanlık duyuyordu ki. Fakat artık her şey için çok geçti. Lanet olsun ki sonradan gelen pişmanlık hiç bir işe yaramıyordu.

"Seni seviyordum. İnanır mısın hâlâ seviyorum. Düşüncelerim ile boğuşuyorum, boğuluyorum. Artık taşıyamıyorum. Değerini bilseydim eğer mutlu olurduk. Ben böyle olmasaydım, benimle mutlu olur muydun?"

Yüzüne acı bir sırıtış eklemişti. "Sanmam. Ben insan değilim. Ben insan olamam. Masum bir bedene bu yaptıklarımdan sonra asla düşünemiyorum. Özür dilerim Jisung."

Mezarın başında yarım büklüm bir şekilde uzanmış beden daha da sinmişti toprağa. "Ellerini bıraktığım için özür dilerim. Her canını yaktığım saniye için tanrı bana acı yaşatsın. Pişmanım. Çok pişmanım güzelim. Seni asla hak etmedim. Hak etmiyorum. Şuan üzülmeyi de hak etmiyorum fakat kalbimin hâlâ senin için attığını bilmeni istiyorum."

Jisung'un ölümünden 1 gün önce

Eline aldığı kalem ile bugünün tarihi ile yazmaya başlamıştı Minho.

Ciddi olamıyorum. Karşımda o haldeyken aşırı acı çekiyorum. Senin güzelliğini, iyi kalbini hak etmedim, etmiyorum. Güzelim, birtanem seni çok seviyorum. Acı çekmeni istemiyorum Jisung. Çünkü senin her bir gözyaşın bir bıçak misali kalbime batıyor. Umarım cennette mutlu olursun. Umarım tanrı seni cennete melek yapar. Özür dilerim, çok özür dilerim...

Kalemi sinir ile atmış ve Jisung'un yanına gitmişti. Uyuyan bedene ağlayarak bakmıştı. Karşısındaki cılız çocuğu inceledi bir süre Minho. Ona gerçekten aşıktı ama yarı yoldan dönemedi. Onu eğer serbest bırakırsa, özgürlüğü onun eline verirse asla yüzünü bakmazdı. Bunu biliyordu.

O yüzden bunu göze alamazdı. Onu seviyordu. Şuan zorlada olsa bakıyordu onun suratına. Belki tiksinmek için, içinden sövmek için bakıyordu ama bakıyordu ya.

Jisung, bir kere daha yenilmişti aşkına. Hep bu salak kelime yüzünden gelmişti başına tüm bunlar. A-Ş-K. Ünlü harf ile başlar, sessiz harf ile biter. Coşku ile başlayan aşk, sessiz ve sakin bir şekilde biter.

silent cry, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin